video stream 2de beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• irmscherstation
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-01-2023
beste tweakers

ik maak al een tijd gebruik van 2 beeldschermen naar vraag me al een lange tijd iets af.
is het mogelijk om op je eerste beeldscherm te werken en op je 2de beeldscherm een videostream fullscreen te laten draaien, want nu verkleind die meteen zodra je klikt op je eerste scherm.

ik heb een GeForce GTX 550 Ti videokaart en heb 1 scherm op dvi en 1 op vga draaien.

thanks ilko

Verwijderd

Ja dat is prima mogelijk. Je zou even met je instellingen moeten spelen (clone, dual view, extend desktop).

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-02 11:01

M2M

medicijnman

welke software gebruik je? Met media player classic home cinema is dat namelijk prima te regelen.

-_-

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:01:
Ja dat is prima mogelijk. Je zou even met je instellingen moeten spelen (clone, dual view, extend desktop).
Dat is niet de vraag. Hij wil op het 2e scherm iets full-screen hebben. Dit kan natuurlijk prima, alleen is het geen full-screen meer zodra je op het eerste scherm iets aanklikt. Hij wil dat de video op het 2e scherm altijd full-screen blijft, ook als hij op het primaire scherm iets aanklikt.

Verwijderd

Precies, en via mijn oplossing speelde ik jaren lang WoW op het ene scherm en keek ik op het andere scherm complete series fullscreen.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:08:
Precies, en via mijn oplossing speelde ik jaren lang WoW op het ene scherm en keek ik op het andere scherm complete series fullscreen.
Geef dan aan hoe je dit doet. Wat moet er precies aangepast worden en waar.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:02
Ja, ik snap ook de vraag niet zo goed. Of het probleem. Als je al een tijd 2 monitoren gebruikt dan zal je toch wel eens de extended desktop hebben ingesteld?

edit: was eigenlijk aanvulling op XeNeRgy

[ Voor 12% gewijzigd door zetje01 op 24-02-2012 21:13 ]

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:09:
[...]

Geef dan aan hoe je dit doet. Wat moet er precies aangepast worden en waar.
Met een van de instellingen waarmee je een tweede scherm gebruikt zoals Clone, Dual View, Extend desktop. Heb sinds twee jaar niet meer zo'n opstelling dus weet het niet precies meer, maar heb er verder niks voor hoeven doen dan even klikken in CCC. Dit is imo toch een simpele vraag, of snap ik het nu helemaal verkeerd?

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:13:
[...]

Met een van de instellingen waarmee je een tweede scherm gebruikt zoals Clone, Dual View, Extend desktop. Heb sinds twee jaar niet meer zo'n opstelling dus weet het niet precies meer, maar heb er verder niks voor hoeven doen dan even klikken in CCC. Dit is imo toch een simpele vraag, of snap ik het nu helemaal verkeerd?
Het gaat niet om dual-screen instellen. Het probleem is dat de video op het 2e scherm niet meer full-screen is zodra je op het eerste scherm klikt. Hij wil weten hoe de video volledig scherm blijft als je op het primaire scherm dingen aan het doen bent. Standaard is het namelijk zo dat een video geen full-screen meer is zodra je iets op het primaire scherm doet en daar wil hij een oplossing voor.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 24-02-2012 21:17 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:02
Okay, dan is het een kwestie van een andere player gebruiken.
Waarschijnlijk dus bijvoorbeeld zoals M2M zegt mpchc. Maar andere kunnen het ook.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor zover mij bekend is moet je altijd ervoor zorgen dat je 2de scherm op extended dekstop staat ingesteld en niet op clone view, en daarna kan je gewoon elke mediaplayer naar het 2de scherm schuiven en op full view zetten. Normaal gesproken kan je dan gewoon op het 1ste scherm andere dingen doen zonder dat het 2de scherm veranderd, mits je natuurlijk dan niet in de taakbalk op het icoon van de mediaplayer klikt want dan veranderd ie wel weer.

Verwijderd

Precies, gaat prima zonder extra software zoals ik het bedoelde.

• irmscherstation
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-01-2023
ik gebruik nu display fusion... maar daar kan ik niet te veel dingen mee instellen alleen als je de premium versie koopt en dat was ik nou niet echt van plan.

als ik gewoon in windows bij me display instelling kijk dan staan bijde schermen op extend en denk daar het probleem ligt.
Pagina: 1