Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CCleaner 3.16.1666

Pagina: 1
Acties:

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
meuk: CCleaner 3.16.1666

"CCleaner wordt in verschillende varianten aangeboden. De standaardversie wordt met de Google-toolbar geleverd; let dus goed op wat er tijdens de installatie is aangevinkt."

Toolbar zit er niet meer in Je hebt nu Free, Home, Business Edition en Portable, zie http://www.piriform.com/ccleaner/download

(KiPKaKDutcH in 'meuk: CCleaner 3.16.1666')

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Wel hier naar kijken he? :)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 11:27
Als jij over een aantal jaren op zoek gaat naar een vaste baan, dan heb je waarschijnlijk ook liever een baan van maandag tot vrijdag tijdens normale kantooruren.

Ik zou dus even afwachten tot maandag.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 17:06

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

De tekst is nog steeds juist. CCleaner Home en Business zijn twee betaalde producten en daarmee iets compleet anders dan de gratis versie die we allemaal kennen. En de Google toolbar zit er nog steeds in:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1330264815.png

Ik verwacht dat in de loop van de week de versie zonder deze toolbar beschikbaar komt.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Oh, sorry :)
Ik heb dat scherm nog nooit gezien.