• menno_m
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-11-2025
Waarom uploadt men films, muziek of software?

Downloaden is begrijpelijk: gratis content, snel, makkelijk, beschikbaar voor officiële release, er zijn veel 'logische' redenen te bedenken om te downloaden.

Maar uploaden? Wat drijft de uploader? Waarom zou je het doen? Het is verboden, het kost toch alleen maar tijd en er staat ogenschijnlijk niets tegenover?

Ik heb geen idee, en daarom doe ik er onderzoek naar!!

Als je een idee hebt, laat het me dan weten:

*knip*

Ik zal binnenkort wat resultaten publiceren. De eerste indrukken zijn zeer interessant!

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 24-02-2012 19:37 ]

Verwijderd

Het is imho de bedoeling dat je voor dergelijke onderzoeken toestemming vraagt aan de moderators van GoT.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Fiber

Beaches are for storming.

Kijk eerst even hier...
Het algemeen beleid #verbodenspam :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• menno_m
Ik was in de veronderstelling dat een link naar een onderzoek posten op het wetenschappelijk gedeelte van het forum behoorlijk 'ontopic' is, maar ik kan mij natuurlijk vergissen!

Veel gebruikers zijn erg geïnteresseerd in de resultaten die ik zal posten.

Verwijderd

menno_m schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:33:
Ik was in de veronderstelling dat een link naar een onderzoek posten op het wetenschappelijk gedeelte van het forum behoorlijk 'ontopic' is, maar ik kan mij natuurlijk vergissen!

Veel gebruikers zijn erg geïnteresseerd in de resultaten die ik zal posten.
Kan zijn, maar de mods willen ergens een grens trekken, vraag ze even of je dit onderzoek hier mag plaatsen.

• menno_m
Heb ik gedaan, ik zie niets dat van toepassing is op mijn verzoek.

Thepiratebay, uploaden en downloaden domineert het nieuws. Velen van ons hebben wel eens wat gedownload. Er is nauwelijks onderzoek gedaan naar uploaden.

Het is ook helemaal in de scope van tweakers.

Reuze interessant zou ik zeggen. Ik begrijp de scepsis niet helemaal.

Ik verdien er niets mee, ik doe een beroep op mijn medemens om een bijdrage aan de wetenschap te leveren, in ruil daarvoor publiceer ik de resultaten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:34:
[...]

Kan zijn, maar de mods willen ergens een grens trekken, vraag ze even of je dit onderzoek hier mag plaatsen.
^ dat dus. Kijk even hier wie je precies om toestemming moet vragen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.