Hoi allen,
Ik heb zojuist een Smart TV aangeschaft en probeer deze via mijn router (staan beide in dezelfde kamer) te verbinden met de buitenwereld. Uiteraard zonder succes, anders schakelde ik jullie hulp niet in.
In het boekje staat het volgende:
Ik heb zojuist een Smart TV aangeschaft en probeer deze via mijn router (staan beide in dezelfde kamer) te verbinden met de buitenwereld. Uiteraard zonder succes, anders schakelde ik jullie hulp niet in.
In het boekje staat het volgende:
Nou weet ik dat ik een Sitecom 300N X2 router heb met de volgende specificaties:Samsung draadloze LAN-adapter ondersteunt de communicatieprotocollen IEEE 802,11a/b/g en n. Samsung beveelt het gebruik van IEEE 802,11n aan. Wanneer u de video over een IEEE 802,11b/g-verbinding afspeelt, wordt de video mogelijk niet vloeiend weergegeven.
De meeste netwerksystemen bevatten een beveiligingssysteem dat vereist dat apparaten die toegang krijgen tot het netwerk via een toegangspunt of Draadloze router (Acces Point), een versleutelde behandelingscode versturen, die een toegangscode heet.
Als de modus Pure High-troughput (Greenfield) 802,11n is geselecteerd en het type codering voor uw toegangspunt is ingesteld op WEP, TKIP of TKIP-AES (WPS2Mixed), ondersteunt de Samsung-tv geen verbinding die voldoet aan de nieuwe Wi-Fi-certificeringsspecificaties.
Ik weet vrijwel niks van routers/netwerken, maar er is vast iemand die mij verder opweg kan helpen.Automatic Firmware update: automatically get the latest software improvements for free
Annex A: for ADSL over analogue lines (check your subscription)
802.11b+g+n Wireless Standard Protocol
Wireless speed up to 300 Mbps
802.3u 802.3i
Security: WEP 64 & 128 bits, WPA-TKIP, WPA-AES, WPA2, WPA-Radius
Two internal antennas
Quality of Service (QoS)
Universal Plug & Play (UPnP)
Application Layer Gateway (ALG)
Access point disable functionality
ISP selector
ON/OFF button