Gamen op secondary monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:42
Hallo allemaal,

Ik heb een situatie waar ik niet uit kom.

Ik heb een PC boven staan waar ik 2 beeldschermen op aan heb gesloten.
Mijn TV beneden heb ik aangesloten op de HDMI poort.

Nu heb ik XMBC als media center draaien op scherm 3 (de TV). Dus mijn vriendin kan beneden film kijken terwijl ik boven andere dingen doe.

Maar nu wil ik ook beneden op mijn TV kunnen gamen. Als voorbeeld FIFA 12.

Mijn probleem: Ik krijg FIFA 12 met geen mogelijkheid aan de praat op de secondary monitor (TV).
Wat ik ook instel, FIFA start áltijd fullscreen op, op de primary monitor.

Weet iemand hoe je FIFA windowed kan opstarten of kan laten opstarten op een secondary monitor?

Leuke sidenote: Ik heb fifa eerst illegaal gedownload. Toen kreeg ik hem dus wél windowed aan de gang. Nu beviel het spel mij goed zodat ik het gekocht heb en met geen mogelijk lukt het nu.

[ Voor 12% gewijzigd door NLAnaconda op 24-02-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Het is lastig om hier iets nuttigs over te vinden, na een tijdje Googlen ben ik het programma Actual Multiple Monitors tegen gekomen, het lijkt erop dat dat kan wat je wil:
With Actual Multiple Monitors you won't have to manually scatter your windows across monitors. For each application, you will be able to assign a monitor, which the application's window should appear on after launching.
Ik heb het zelf overigens nog niet geprobeerd en heb er ook nog nooit eerder van gehoord. Maar nu ik het heb gevonden lijkt het me wel handig en ga ik het zelf misschien ook proberen als alternatief voor Ultramon.

Je kunt ook altijd je andere scherm instellen als primaire monitor, dan starten je spellen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypto89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-10 16:40
Wat ik altijd doe (ik heb ook twee monitoren en een TV aangesloten op m'n pc) is dat ik Windows-toets + P gebruik. Als je dit indrukt verschijnt er een venster waarmee je heel makkelijk kan aangeven dat je 'alleen op projector' wilt weergeven.Bij mij wordt mijn TV dan mijn primaire monitor en kan ik er zo met mijn pc gemakkelijk op gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLAnaconda
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:42
@Walance, Ik heb Actual Multiple Monitors geprobeerd. Echter wat ik daar ook instel. Fifa 12 override die instelling ofzo. Hij start gewoon weer op de primare monitor op.
Waar het misschien ook aan ligt is dat je Fifa niet vanuit fifa.exe opstart (wat je bij actual multiple monitors aangeeft) maar vanuit dat origin van EA.
Ik heb een topic geopend op het forum van AMM. Misschien dat zij ideeën hebben.

@Crypo89. Misschien is dat een idee. Ga er eens mee expirimenteren. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Wat ik altijd deed om op mijn 2e monitor te gamen: Gebruik ultramon. Vervolgens geef je met ultramon aan dat je 2e scherm de primary is(kan met een simpele setting via de systray icon).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1