Hallo allemaal,
Ik heb een situatie waar ik niet uit kom.
Ik heb een PC boven staan waar ik 2 beeldschermen op aan heb gesloten.
Mijn TV beneden heb ik aangesloten op de HDMI poort.
Nu heb ik XMBC als media center draaien op scherm 3 (de TV). Dus mijn vriendin kan beneden film kijken terwijl ik boven andere dingen doe.
Maar nu wil ik ook beneden op mijn TV kunnen gamen. Als voorbeeld FIFA 12.
Mijn probleem: Ik krijg FIFA 12 met geen mogelijkheid aan de praat op de secondary monitor (TV).
Wat ik ook instel, FIFA start áltijd fullscreen op, op de primary monitor.
Weet iemand hoe je FIFA windowed kan opstarten of kan laten opstarten op een secondary monitor?
Leuke sidenote: Ik heb fifa eerst illegaal gedownload. Toen kreeg ik hem dus wél windowed aan de gang. Nu beviel het spel mij goed zodat ik het gekocht heb en met geen mogelijk lukt het nu.
Ik heb een situatie waar ik niet uit kom.
Ik heb een PC boven staan waar ik 2 beeldschermen op aan heb gesloten.
Mijn TV beneden heb ik aangesloten op de HDMI poort.
Nu heb ik XMBC als media center draaien op scherm 3 (de TV). Dus mijn vriendin kan beneden film kijken terwijl ik boven andere dingen doe.
Maar nu wil ik ook beneden op mijn TV kunnen gamen. Als voorbeeld FIFA 12.
Mijn probleem: Ik krijg FIFA 12 met geen mogelijkheid aan de praat op de secondary monitor (TV).
Wat ik ook instel, FIFA start áltijd fullscreen op, op de primary monitor.
Weet iemand hoe je FIFA windowed kan opstarten of kan laten opstarten op een secondary monitor?
Leuke sidenote: Ik heb fifa eerst illegaal gedownload. Toen kreeg ik hem dus wél windowed aan de gang. Nu beviel het spel mij goed zodat ik het gekocht heb en met geen mogelijk lukt het nu.
[ Voor 12% gewijzigd door NLAnaconda op 24-02-2012 17:52 ]