Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2007 koppelt mailadressen met ost (ipv eigen pst)

Pagina: 1
Acties:

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Ik heb hier een eigenaardig probleem waar ik niet uitkom.

Ik heb een hosted exchange account met een OST bestand, op 3 computers draaien. Een info@-adres

Vervolgens staat er op elke losse computer nog een aantal eigen email adressen met een eigen PST.

Op een computer (win7+outlook2007) gaat er echter om de zoveel tijd wat mis. Hij verwijst dan 1 of meerdere mailadressen met een eigen PST bestand toch naar het OST-bestand.

Zo komt dus alle prive mail van deze computer, in de gezamelijke OST, zodat iedereen kan meekijken.

Ik moet dit dan handmatig weer terugveranderen naar het oorspronkelijke PST bestand, en dan werkt het weer normaal.

Het is nu al 3 keer gebeurd, en lijkt me niet normaal gedrag. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:23
Dus mail voor die PST op de client komt terecht in de OST op de server?
Was de client op die momenten wel online?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Timmeah
Kalief schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:36:
Dus mail voor die PST op de client komt terecht in de OST op de server?
Was de client op die momenten wel online?
Ja dus even in dit geval administratie@xxxx.nl werd opeens in de map info@xxxx.nl.ost opgeslagen ipv adminstratie@xxxx.nl.pst

Client was ten alle tijden online (bekabelde netwerkverbinding).

• Timmeah
Ik heb ondertussen het probleem nog een keer gehad, en weet nog steeds niet waar ik het probleem moet zoeken. Ik de email adressen maar weer handmatig teruggezet naar de juiste PST ipv de OST. Maar het zal ongetwijfeld weer gaan gebeuren.

Misschien maar upgraden naar Outlook 2010 dan?