Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

touchpad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik ben in het bezit van een Toshiba Sattelite A300D-14U
WIN7

ik heb een probleem met mijn touchpad,hij wilt namelijk niet uit
heb de volgende dingen al geprobeerd

via config/apparaatbeheer uitschakelen
via FN/F9 uitschakelen
via bios uitschakelen
driver update toshiba site..
driver verwijderen + opnieuw instaleren

helaas alles werkte niet...

iemand enige idee?

Gr Renato

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
waarom wil je m uit hebben dan?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Waarom hij hem uit wil hebben vraagt ie niet en zal hij zeker zijn redes voor hebben, maar heb je al eens geprobeerd via de muisinstellingen in Windows ?

Verwijderd

Topicstarter
jaa muis instellingen al geprobeerd zonder succes !

ik wil m uit hebben ivm met een externe muis en ik anders heletijd met type die touchpad raak en dus op een compleet andere plek zit te typen

• Roel1966
  • Niet online
Dan kan je nog eens deze http://www.uscrybe.com/ driver proberen als er een Synaptics touchpad in zit, maar er kan ook een ALPs touchpad in zitten. In dat geval moet je eens zoeken naar de laatste drivers voor ALPs want vaak zijn de drivers op de sites van de fabrikanten al wat verouderd.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In de touchpad control center kan je aangeven wat 't moet doen als er een externe muis is aangesloten. Iig, dat hebben onze Dell laptops met een Alps touchpad als optie. Maar als je een optie hebt op je toetsenbord om 'm softwarematig uit te kunnen zetten, hoort dat ook gewoon te werken. Blijkbaar mis je een programma oid, zoals HotKeys of CmdKeys oid, zo'n OSD applicatie ding van je fabrikant.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
@roel ik ga dat eens even proberen ! die synaptics heb ik al eens geprobeerd die werkte niet ,dus nu maar eens die andere proberen !

ik hou jullie op de hoogte

Gr Renato

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik kijk even snel naar de specs van de laptop via Google, en kom een aantal resultaten tegen die allemaal Synaptics melden, niets over Alps. Overigens heeft http://forums.computers.t...hread.jspa?threadID=45676 het omgekeerde, touchpad uit staan met externe muis en krijgt 'm niet meer aan, was BIOS instelling. Maar daar heb je al gekeken.
Hmm, heb je ook gekeken of er een update is voor je BIOS? Wellicht een bug in de aansturing.

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt met de ALPS driver =) ik kon m nu uitschakelen mits er een externe muis werd aangesloten !

iedereen hartelijk bedankt !

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:37:
het is me gelukt met de ALPS driver =) ik kon m nu uitschakelen mits er een externe muis werd aangesloten !

iedereen hartelijk bedankt !
Graag gedaan en leuk dat je nog even laat weten hoe het afgelopen is.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Geen FN toets ervoor ofzo??? op me asus laptop was het FN+F4 of 3 of 5

Johann Sebastian Bach

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nivida_intel schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:13:
Geen FN toets ervoor ofzo??? op me asus laptop was het FN+F4 of 3 of 5
Hij heeft Fn+F9, maar dan moet je wel de software hebben voor die sneltoetsen. Zonder werkt het niet. Waarschijnlijk had de TS 't nog niet. En Synaptics was ook niet de juiste driver blijkbaar, aangezien Alps wel resultaat gaf.

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
De driver van de toshiba site werkt prima, waarschijnlijk verkeerde gebruikt (hier ook een A300).
Pagina: 1