Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell Latitude E6510 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn laptop laadde van het een op het andere moment niet meer op, hij deed het voor de rest gewoon nog prima. Toen heb ik mijn werk nog afgemaakt met een perfect werkende laptop, op de batterijduur. In eerste instantie dacht ik dat het aan de lader lag, andere lader erin gestoken, maar die werkte ook niet.

Daarna was de batterij op, maar nog steeds wou de laptop niet oplaadden, toen heb ik de accu eruit gehaald en hem alleen op netstroom aangesloten. Ook dit werkte niet.

Nu heb ik de laptop weggebracht voor reparatie bij een computerwinkel, misschien konden zij kijken wat er aan de hand is. Zij zeggen nu dat ze het niet weten maar dat waarschijnlijk het moederbord stuk is. Het lijkt mij logischer dat de input die op de laptop zit voor de lader niet meer goed werkt.

Hij heeft immers daarna nog gewerkt, en als je het tipje van de lader iets aandrukte ging laadde die soms op.

De laptop wil gewoon opstarten, maar valt na een paar seconden uit omdat hij niet genoeg stroom heeft. Hij maakt geen rare geluiden of piepjes.

Kan iemand mij adviseren?

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-10 10:19
Als hij na aandrukken wel op wil laden lijkt het me duidelijk een los contact. Je kan de laptop open schroeven om te kijken of je iets kan zien op de printplaat in de buurt van de voeding stekker. Mogelijk kun je dan (als je goed kan solderen) het repareren.

Dat een computerwinkel niets kan vinden is omdat zij hoogst waarschijnlijk de laptop niet open hebben gehad. Dan is het ook niet vreemd dat je niet weet wat het is.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je toevallig geen (NBD) garantie meer? Klinkt idd als een los contact.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:16

Tijntje

Hello?!

Een E6510 is nog niet zo oud, check eens met je tag of je nog garantie hebt.
http://www.dell.com/suppo.../us/en/04/ProductSelector

[ Voor 31% gewijzigd door Tijntje op 24-02-2012 16:22 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ze maakte hem open, maar volgens mij is het nogal een knullig bedrijfje want ze snapte er geen bal van. Ik heb ze nog staan helpen in de zaak zelf. Misschien toch beter ergens anders naar toe moeten gaan.

Maar afijn, de laptop heb ik via een vriend van een vriend gekocht, en hij komt uit Duitsland. De klantenservice van Dell wou mij alleen helpen als ik ze kon vertellen waar die origineel was afgeleverd. Maar dat is dus zo goed als onmogelijk voor mij om te traceren. Hij heeft dus een duits typenummer

Ik heb hem daar gekocht aangezien die gene toch liever een mac wou, en het mij zo'n 500 euro scheelde.

Er zit zelfs een extendend warrenty op van 3 jaar.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FF je tag invullen op het web, dan zie je hopelijk waar die is afgeleverd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ja duitsland staat er, voor de rest niks..
Pagina: 1