Hollywood+ remote control > winamp?

Pagina: 1
Acties:

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
ik heb dus zo'n mooie afstands bediening bij m'n hollywood+ kaartje gekregen. Maar nu leek het me wel mooi als ik dat ding ook voor winamp kon gebruiken. Weet iemand daar wat over?
En ja, ik heb de search gebruikt..

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

tja goede vraag, bij mijn remote select (om mijn regiocode in te stellen), staat wel iets over winamp, alleen heb ik het nooit aan de praat gekregen. Dus kan je ook niet verder helpen, ben nieuwsgierig als iemand het wel aan de praat heeft gekregen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
weet echt niemand hier iets over ?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53
Ik denk niet dat dat mogelijk is. Er zit software bij en die kijkt of de DVD speler actief is. Is dit het geval dan bedient de software dat ding als je op een knoppie drukt. En tja als je het hebt geprobeerd maar krijgt het niet aan de praat werkt het blijkbaar niet. :(

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Dat werkt zeker wel. Wat je nodig hebt is Remote selector, een programmaatje waarmee je regiocode's kunt uitschakelen, maar dat ook met afstandsbedieningen overweg kan. Ik neem aan dat je de remote control van Sigma Designs hebt, je kan dan remote selector zo instellen dat je o.a. winamp kan bedienen.

Verwijderd

:-) Op http://www.winamp.com vind je remote controle plugins. Ik heb ze eens voor men Miro PCTV pro kaart gedownload maar nog geen tijd gehad het te proberen :-(

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:50

RgR

Ik had die remote-control ook, en gebruikte hem voor mijn computer-based 'home theatre'(dvd, tv, mp3, cd, etc). Kijk eens op www.irassistant.com, daar kun je een programma downloaden en een RealMagic (zo heet dat ding toch?) plugin, je hebt dan niet eens meer die brakke hollywood-software nodig. Een ander programma hiervoor is Girder, maar dat is niet bepaald gebruikersvriendelijk. Succes!
Pagina: 1