Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
[ Voor 21% gewijzigd door epic_gram op 24-02-2012 12:11 ]
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Aangezien CD niet gebruik maakt van het netwerk van KPN zal er in de wijkcentrale wat omgeplugd moeten worden(dit is dus ook meteen het antwoord
edit:
@urk_forever
Foutje,je hebt gelijk. Ik dacht dat ze wat met online (nu tmobile) deden of dat was vroeger.
[ Voor 19% gewijzigd door Tazzios op 24-02-2012 13:24 ]
Volgens CD leveren ze internet via KPN. Dus misschien dat dit binnenkort nog omgezet word?Tazzios schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:14:
Lijkt me stug dat er geen signaal uit de muur komt want dan had de KPN ook niet gewerkt.![]()
Aangezien CD niet gebruik maakt van het netwerk van KPN zal er in de wijkcentrale wat omgeplugd moeten worden(dit is dus ook meteen het antwoord).
Hail to the king baby!
Of ze hebben het KPN abbonement niet opgezegd, en hun verbinding word op het 2e aderpaar geleverd.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
canal digitaal maakt voor hun telefoon en internet in deze regio inderdaad gebruik van het KPN netwerk. De fout zat hem in een miscommunicatie. Mijn vader hoorde van de TV monteur dat het internet abo inging op de dag dat het modem via de post verstuurd werd, alleen dat bleek niet zo te zijn. Het gaat aanstaande dinsdag pas in
Tot die tijd gaan we dus nog gebruik maken van KPN. Iedereen heel erg bedankt voor de antwoorden