Ik heb problemen om me volledige download en upload snelheid te behalen. Ik heb zelf ook heel wat geprobeerd om het op te lossen maar eerst de situatie: Heb sinds paar dagen een 100/100mb glasvezel verbinding die binnenkomt op Vigor1000Vn(router/modem) daarop heb ik weer met draad aangesloten een Netgear WNR2000v2. Al zit ik met me laptop naast de Netgear als de Vigor krijg ik maar maximaal een snelheid van 2.5MBps door, terwij ik bedraad uit Vigor de 9.8MBps haal en Netgear 8MBps.
Zelf gebruik vooral me PC die 1 verdieping hoger staat ook daar haal ik maximaal rond de 2.5MBps met een TP-Link TL-WN822N Wifi dongle. Me Windows 7 geeft ook aan dat de snelheid 130Mbps is maar toch haal ik maar 2-2.5MB max.
Me vraag is dus nu hoe komt dat ik maar maximaal 2.5MBps haal zelfs als ik met me laptop naast de router zit, kan dit dus worden opgelost door een (betere) router zoals de WNDR3700 waar ik heb gelezen dat mensen WEL snelheden behalen van 10MBps. Alvast bedankt!
(De Vigor1000Vn werd pas geinstalleerd toen snelheid omhoog ging van 20 naar 100 vandaar dat ik al Netgear had gekocht destijds)
Zelf gebruik vooral me PC die 1 verdieping hoger staat ook daar haal ik maximaal rond de 2.5MBps met een TP-Link TL-WN822N Wifi dongle. Me Windows 7 geeft ook aan dat de snelheid 130Mbps is maar toch haal ik maar 2-2.5MB max.
Me vraag is dus nu hoe komt dat ik maar maximaal 2.5MBps haal zelfs als ik met me laptop naast de router zit, kan dit dus worden opgelost door een (betere) router zoals de WNDR3700 waar ik heb gelezen dat mensen WEL snelheden behalen van 10MBps. Alvast bedankt!
(De Vigor1000Vn werd pas geinstalleerd toen snelheid omhoog ging van 20 naar 100 vandaar dat ik al Netgear had gekocht destijds)
[ Voor 5% gewijzigd door Swoooon op 24-02-2012 11:54 ]
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com