Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07 20:47
Goedemorgen allen,

Ik heb een raar probleem met mijn toetsenbord, de Microsoft Comfort Curve 2000 v1.0.
Mijn pijltje naar links knop werkt regelmatig niet, zet ik de computer de volgende dag weer aan dan is het zomaar mogelijk dat hij het opeens weer wel doet. Maar meestal doet hij het niet.

Ik heb al op internet gezocht maar kan niets vinden wat voor een oplossing zou kunnen zorgen, ik heb hem al eens grondig schoongemaakt en heb zelfs de knop zelf eraf gehaald en in het rubber gedrukt, maar ook dan werkt hij niet. De dag erna deed hij het wel weer. Ook een andere USB poort gebruiken werkt niet.

Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Met vriendelijke groet,
Marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:49

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Vocht onder deze toets gekregen, terwijl hij verbonden was met een pc (die ook aan stond)?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou 't ding eens helemaal uit elkaar kunnen schroeven om te zien of de matrixxen aan de binnenkant nog fatsoenlijk zijn, maar als daar bijv wat vocht bij is gekomen dan is het waarschijnlijk einde oefening. Dan zou ik voor die 12 euro gewoon een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07 20:47
BadpunK schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:36:
Vocht onder deze toets gekregen, terwijl hij verbonden was met een pc (die ook aan stond)?
Nee, er is nooit vocht onder gekomen.
TERW_DAN schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:40:
Je zou 't ding eens helemaal uit elkaar kunnen schroeven om te zien of de matrixxen aan de binnenkant nog fatsoenlijk zijn, maar als daar bijv wat vocht bij is gekomen dan is het waarschijnlijk einde oefening. Dan zou ik voor die 12 euro gewoon een nieuwe halen.
Er is nooit vocht bij gekomen. Het vreemde vind ik dat hij het af en toe wel doet, en af en toe niet.

Edit:
Het is me gelukt, door 2 stukjes aluminiumfolie te verbinden met het circuit in het toetsenbord en de plastic bodem van het toetsenbord, zoals hier beschreven staat:
http://forums.whirlpool.n...eplies.cfm?t=1597090&#r14

[ Voor 14% gewijzigd door Marcel_ op 24-02-2012 15:07 ]