Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW] [feat] assortiment van een selectie winkels

Pagina: 1
Acties:

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Als ik door de pricewatch aan het zeven ben, doe ik meestal:
- Juiste categorie kiezen
- De belangrijkste filtercriteria aanvinken
- Alles op laagste-naar-hoogste-prijs sorteren

Vervolgens kom je erachter dat de goedkoopste optie die voldoet niet beschikbaar is bij de winkel waar je het eigenlijk het liefst zou willen kopen. Of hij staat alleen maar bovenin de lijst omdat hij bij één shady winkel heel goedkoop is, en bij de rest 30 euro of meer duurder.

Met andere woorden: eigenlijk wil je ook een winkelfilter hebben. Net als de rest van de filters een wel/niet-filter met vinkjes.

Een aangrenzende feature is een extreme variant hiervan: het hele assortiment van één winkel tonen. Een verder overigens uitstekende webwinkel zoals Informatique heeft namelijk een min of meer waardeloze interface om dingen te vinden, dus liever bekijk je hun inventaris via de tweakers pricewatch. Dit geldt al helemaal voor de kleinere webwinkels.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Wat betreft dat tweede: http://tweakers.net/pwlev.dsp?leverancier_id=15 :)

Wat betreft dat eerste; ik zie het niet zitten om filter te maken voor winkels. Ik zie de meerwaarde er niet van in dat je eerst in een filter moet selecteren om winkel x niet meer te zien

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Is dat tweede nog enigszins gebruiksvriendelijk te krijgen (als in: kun je ergens bij een leverancier op een linkje klikken en krijg je dan deze pagina) of moet ik de leverancier_id uitvinden en de url handmatig vormen?

En verder: als jullie hier geen heil in zien is het natuurlijk prima (ik bedoel... het is jullie site), maar ik ben van mening dat het een waardevolle toevoeging zou zijn.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Via http://tweakers.net/shopreview/ naar de desbetreffende shop gaan en daar op [x] prijzen klikken. Dit staat net boven de Shopomschrijving.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06
Het zou inderdaad makkelijker zijn mocht dat linkje eventueel rechts bij de Shortcuts staan. Nu is het namelijk erg onduidelijk en wist ik niets van die functionaliteit af, terwijl ik toch best vaak de Pricewatch gebruik.

• mux

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ah, wow, die had ik inderdaad nog niet gevonden. Nu ik weet waar hij staat is het geen probleem meer.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Hij is ook redelijk verstopt :)
Pagina: 1