• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
Ergens heb ik gelezen dat je de ondertiteling grootte aan kunt passen door op de film te gaan staan en vervolgens met de navigatietoetsen de grootte aanpassen op de Asus HDP-R1. Helaas lukt dat mij niet.
Ik heb een dvd waarvan de ondertiteling super sized is. Wat ik ook doe ik kan de grootte niet aanpassen, hoe kan ik deze aanpassen?
Versie software is 1.40P

monta

Verwijderd

Je hebt als het goed is een subtitle knopje, daarmee moet het kunnen. Lukt dat niet, dan kan het niet voor de betreffende subs.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat voor bestand probeer je nu precies af te spelen ? Een Video_TS folder met .vob bestanden? DVD's hebben ondertiteling die als een soort plaatje voor elke letter is opgeslagen. Ik denk dat het vergroten en verkleinen alleen van toepassing is op de .srt en dergelijken.
Je kan natuurlijk wel zelf de .sub omzetten naar een srt. Daar zijn tooltjes voor die de letters herkennen. Vaak moet je dan zelf ingeven welke letter een bepaald plaatje is. Maar dat hoeft natuurlijk maar een paar keer, dan heb je alle letters wel gehad.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wil je voortaan in je oude topic verdergaan? HDP-R1 ondertiteling aanpassen

Daarbij is het de bedoeling dat je aangeeft wat je inzet tot nu toe is geweest. Je dropt nu alleen een vraag en bent erg karig in het verstrekken van aanvullende info.

Om die reden gooi ik `m dicht.

Mocht je het opnieuw willen proberen. Gebruik dan de Quickstart in Het algemeen beleid , zodat je zeker weet dat je topic voldoet aan de voorwaarden. Je zult zien dat je danook meer respons krijgt.

Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.