Ik heb een i7 2600k en vroeg me af als straks de nieuwe mobo's en cpu's beschikbaar zijn, ik mijn mobo kan upgrade?
Niets is zeker tot ze er echt zijn natuurlijk. Maar het lijkt me wel. De nieuwe moederborden zullen gewoon een 1155 voetje hebben. Dus ga er maar van uit dat het zal kunnen. Waarom je het zou doen is een tweede...
Is al eens voorbij gekomen:
nieuws: 'Intel bevestigt Ivy Bridge pin-compatibiliteit met LGA1155'
maar zoals Mieske zei, niets is zeker tot het uitkomt.
nieuws: 'Intel bevestigt Ivy Bridge pin-compatibiliteit met LGA1155'
maar zoals Mieske zei, niets is zeker tot het uitkomt.
MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX
SSD caching + PCI e 3.0. Dat zijn mijn redenen 
Ach ik wacht het af of het allemaal mogelijk is.
Ach ik wacht het af of het allemaal mogelijk is.
SSD caching kan al op een Z68 bordje.
PCIe 3.0 ten eerste ondersteund de i7 2600K dat niet. De PCI controller zit in de CPU. verder zal het wel een tijdje duren voordat een video kaart daar profijt van heeft.
Intel brengt een bord uit met Thunderbolt. Dat zou een reden kunnen zijn..
Wacht gewoon af maar ik zie geen reden waarom een Z77 bord geen SB zou kunnen hebben maar ook niet dat je daar op wacht.
PCIe 3.0 ten eerste ondersteund de i7 2600K dat niet. De PCI controller zit in de CPU. verder zal het wel een tijdje duren voordat een video kaart daar profijt van heeft.
Intel brengt een bord uit met Thunderbolt. Dat zou een reden kunnen zijn..
Wacht gewoon af maar ik zie geen reden waarom een Z77 bord geen SB zou kunnen hebben maar ook niet dat je daar op wacht.
[ Voor 19% gewijzigd door Mieske666 op 26-02-2012 11:11 . Reden: Was wat vergeten. ]