Hoe kan ik mijn celeron 600 tenminste op 600 MHz laten lopen. Ik heb een Aopen ax6b moederboord + de laatste drivers hiervoor, Toch heb ik een maximale ratio van 8. en 8 keer 66 is: 528. Als ik mijn fbs hoger zet(bijv. 75 MHz) loopt mijn systeem vast nadat ik mijn windows wachtwoord heb ingevoerd. Kan iemand mij helpen om hem wat sneller te krijgen?
Verwijderd
weet je dan zeker dat het een celeron 600 is. als de multiplier standaard 8 is dan lijkt het me geen 600 maar een 533.
Verwijderd
Die celeron van jou is gelockt op een multiplyr van 9. En als je hem anders instelt werkt hij helemaal niet.
Gebruik de search toch eens joh, hoe vaak is dit nu al vertelt!
Is het een FCPGA Of een PPGA? Groene of Zwarte geval (en een kleine of grote core)
Als het PPGA is dan kan het helemaal geen 600 zijn want die zijn niet gemaakt.
Is het een FCPGA Of een PPGA? Groene of Zwarte geval (en een kleine of grote core)
Op zaterdag 24 maart 2001 12:46 schreef Snap het volgende:
Die celeron van jou is gelockt op een multiplyr van 9. En als je hem anders instelt werkt hij helemaal niet.
Verwijderd
omdat celly's gelocked zijn moet het nix uit maken hoe je de multiplier instelt...hij gaat gewoon op de vaste instelling lopen ...dus daar kan het niet aan liggen..
Pagina: 1