Hallo,
Voor bij ons op kantoor zijn wij op zoek naar een camera om (slow motion) filmpjes mee te schieten.
De filmpjes worden gebruikt ter promotie op web-sites, op beurzen etc.
Het gaat om o.a. snelle bewegingen tijdens het spelen met speelgoed.
Wij hebben diverse camera's bekeken, maar om eerlijk te zijn heb ik er geen verstand van
Wij hebben bekeken:
Sony FX1000E > volgens google (op de sony site zelf is er niks over te vinden) kan deze slow motion tot 300 FPS (frames per second). Geen resoluties te vinden
Sony HXR NX70E (deze kan 50 frames per second) > niet voldoende qua vertraging.
In het kort; wij zijn opzoek naar een semi-prof camera (of een goede consumer) rond de 3000 euro, die de mogelijkheid heeft om beelden rond de 100 fps op te nemen.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!
Voor bij ons op kantoor zijn wij op zoek naar een camera om (slow motion) filmpjes mee te schieten.
De filmpjes worden gebruikt ter promotie op web-sites, op beurzen etc.
Het gaat om o.a. snelle bewegingen tijdens het spelen met speelgoed.
Wij hebben diverse camera's bekeken, maar om eerlijk te zijn heb ik er geen verstand van
Wij hebben bekeken:
Sony FX1000E > volgens google (op de sony site zelf is er niks over te vinden) kan deze slow motion tot 300 FPS (frames per second). Geen resoluties te vinden
Sony HXR NX70E (deze kan 50 frames per second) > niet voldoende qua vertraging.
In het kort; wij zijn opzoek naar een semi-prof camera (of een goede consumer) rond de 3000 euro, die de mogelijkheid heeft om beelden rond de 100 fps op te nemen.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!