3GS dood na lege batterij met error 1657

Pagina: 1
Acties:

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
mijn vriendin heeft een T-mobile gelockte iphone 3gs van ongeveer 2 jaar oud.
Nadat haar batterij leeg was (telefoon uitgeschakeld door lege batterij) heeft zij hem aan de lader gelegd.

Echter na 3 uur gaf de telefoon geen teken van leven. Ze heeft 3 laders van vrienden geprobeerd en die doen het ook niet.

De bekende reset/reboot combinatie van powerbutton en home button wrekt ook niet.
Op aanraden van haar vrienden heeft ze de telefoon via Itunes (10.5.3.3) proberen te restoren.
De telefoon gaf even blijk van leven dat hij gerestored zou gaan worden, maar ze kreeg vervolgens:

'onbekende fout, error 1657'
met een link naar Apple support: http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL

Helaas staat haar fout code niet tussen en algemeen googlen geeft mij geen antwoord.

De telefoon is helemaal origineel (niet gejailbraked/unlocked).

enig idee hoe we hem weer aan de praat kunnen krijgen; 3rd party software?

Belangrijkste zou zijn om de data te kunnen terugkrijgen; desnoods door de flashcard eruit te 'slopen'....is dat mogelijk; om deze op een normale interface aan te sluiten? Ik weet niet hoe de dataopslag in een Iphone gedaan wordt;

Brengen naar de 'locale turk in de stad' (niet oneerbiedig bedoeld) zou wellicht de beste optie zijn, maar daar ben ik huiverig voor omdat we de data niet graag in andermans handen laten vallen (zowel werk als prive gerelateerd) (nee geen naakt foto's :D).

ik probeer het dus liever eerst zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Seesar op 23-02-2012 22:51 ]

T60P Widescreen

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Er is geen flashcard helaas, heb je recent voor de crash nog een iTunes of iCloud backup gedraaid? Dan is het een kwestie van een nieuwe iPhone aansluiten en de backup terugzetten.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Data kan je altijd nog extraheren uit de iTunes backup die steeds wordt gemaakt.

Had ook een iPhone 3GS die dood is, en niet meer wil restoren, zelfs niet met 3rd party jailbreak software, dus die ligt nu ook uit elkaar op mijn bureau. Gegevens konden iig uit de backup gehaald worden, foto's, smsjes, contacten, etc etc.

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 19:30
prullenbak :P

Ik denk dat je dan even een mailtje naar apple moet doen

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Hmm, helaas laadt ze hem nooit via de pc op......altijd via de 230 lader.....leuk he vrouwen?

T60P Widescreen