Toon posts:

Test connectie gedurende verschillende uren.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zou willen testen hoe stabiel mijn wifi verbinding is. Normaal is mijn verbinding 30 mb/s. Als ik een uitstekende verbinding heb. Nu zou ik willen testen of dit heel de tijd 30 mb/s blijft. Weet iemand hoe ik dit best kan doen? In feite zou ik speedtest.net constant willen uitvoeren.

Alvast bedankt

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 23:49

ralpje

Deugpopje

Dat lijkt me niet logisch; je bent dan constant je verbinding maximaal aan het belasten waardoor er geen bandbreedte over blijft voor wat je wilt doen: downloaden, internetten, streamen of wat dan ook.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:37:
Dat lijkt me niet logisch; je bent dan constant je verbinding maximaal aan het belasten waardoor er geen bandbreedte over blijft voor wat je wilt doen: downloaden, internetten, streamen of wat dan ook.
Ja dat is de bedoeling. Ik hoef gedurende die tijd niets anders te doen. Gewoon monitoren wat de maximale bandbreedte is.

Verwijderd

http://www.netperf.org/netperf/

Dan ga ik ervan uit dat je de wireless connectie wil testen, en niet je internetconnectie. Je hebt het namelijk over het testen van de stabiliteit van je wireless verbinding maar geeft vervolgens aan dat je eigenlijk constant speedtest.net wil hebben draaien. Dat zijn natuurlijk wel twee verschillende dingen.