Iemand een AMD processor te leen

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Topicstarter
Beste Tweakers,

Net nieuw systeem aangeschaft.
#ProductPrijsSubtotaal
1Aerocool XPredator White Edition€ 115,80€ 115,80
1Asus Radeon HD7950 DirectCU II Top€ 426,94€ 426,94
1AMD FX-8150 Black Edition€ 237,95€ 237,95
1XFX ProSeries 750W XXX Edition€ 98,60€ 98,60
1OCZ Vertex 3 120GB€ 143,05€ 143,05
1Corsair Vengeance CMZ8GX3M2X1600C7R€ 70,-€ 70,-
1Gigabyte GA-990FXA-UD5€ 144,50€ 144,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.236,84

Ben ik alleen vergeten te vragen of ze mijn bios up willen daten. LOMP 8)7
Ding geeft dus geen sjoeche. Geen beeld. Volgens mij werkt Qflash dan ook niet

Mijn vraag dus heeft er iemand een amd Phenom II of Athlon II te leen ? Liefst in de omgeving rotterdam.

Gr casper

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:55
Kheb een Sempron met AM3 socket, volgens mij de 140. Woon alleen in Arnhem. Gebruik hem totaal niet, ligt ook op mijn kastje stof te verzamelen. Mocht niemand je kunnen helpen wil ik hem wel naar je versturen, mits je natuurlijk de verzendkosten betaald =).

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zou je dit niet beter bij V&A kunnen plaatsen? Ik heb iig eenzelfde situatie gehad en kon bij de Mycom terecht voor een bios update. Zou ongeveer 30 euro kosten, maar door de drukte was er geen duidelijke afspraak gemaakt en kon ik het met een shopreview doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wellicht is er iets anders aan de hand dan je denkt, ik zou daarom eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen.

• NLKornolio

NLKornolio

Topicstarter
TZC-T1-FX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:07:
Kheb een Sempron met AM3 socket, volgens mij de 140. Woon alleen in Arnhem. Gebruik hem totaal niet, ligt ook op mijn kastje stof te verzamelen. Mocht niemand je kunnen helpen wil ik hem wel naar je versturen, mits je natuurlijk de verzendkosten betaald =).
Hartstikke bedankt _/-\o_ Lees alleen dat ik naar mycom zou kunnen wel 30 eu door de plee. Wil hem echt morgu draaiende hebben ( eigenlijk vandaag al )
Hero Of Time schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:10:
Zou je dit niet beter bij V&A kunnen plaatsen? Ik heb iig eenzelfde situatie gehad en kon bij de Mycom terecht voor een bios update. Zou ongeveer 30 euro kosten, maar door de drukte was er geen duidelijke afspraak gemaakt en kon ik het met een shopreview doen.
Als ik morgu geen andere oplossing heb dan wordt het mycom...
CptChaos schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:11:
Wellicht is er iets anders aan de hand dan je denkt, ik zou daarom eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen.
Alles geprobeerd, pc start gewoon geen foutcodes, alles draait alleen geen beeld/signaal.
Had ook voor mijn aankoop al topics gelezen over de bios update van het ud5 moederbord met de bulldozers die hadden volgens mij hetzelfde geen beeld, omdate de processor niet kan opstarten.

Ps. hoef hem trouwens niet te lenen neem me hele pc wel naar degene die er 1 beschikbaar heeft

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

rotterdam is me net iets te ver aan de andere kant van t land :P
anders wilde ik graag helpen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

caanova1984 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:27:
Hartstikke bedankt _/-\o_ Lees alleen dat ik naar mycom zou kunnen wel 30 eu door de plee. Wil hem echt morgu draaiende hebben ( eigenlijk vandaag al )
In theorie heb je gezien je TS nu 1200 door de plee gespoeld, aangezien je er vooralsnog niets mee kan. Dan kan 30 euro op 1200 natuurlijk nooit veel zijn.
Alles geprobeerd, pc start gewoon geen foutcodes, alles draait alleen geen beeld/signaal.
Had ook voor mijn aankoop al topics gelezen over de bios update van het ud5 moederbord met de bulldozers die hadden volgens mij hetzelfde geen beeld, omdate de processor niet kan opstarten.
Je wist dus dat er problemen zijn en desondanks koop je tóch dat moederbord? :?

offtopic:
Morgu zal wel morgen zijn?

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

CptChaos schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 22:34:
[...]
In theorie heb je gezien je TS nu 1200 door de plee gespoeld, aangezien je er vooralsnog niets mee kan. Dan kan 30 euro op 1200 natuurlijk nooit veel zijn.
[...]
Je wist dus dat er problemen zijn en desondanks koop je tóch dat moederbord? :?

offtopic:
Morgu zal wel morgen zijn?
het bord heeft geen problemen, maar de standaard bios die er op zit is niet up-to-date.
is bij meerdere borden zo die nog op de plank liggen in de winkels/leveranciers van voor de release van de bulldozers.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En aangezien de BIOS in een EEPROM geprogrammeerd is op het moederbord, is het dus wel een probleem van het moederbord. ;)

Anyway, winkels zullen iig niet zo snel of zomaar een BIOS update installeren. Dan moet de doos namelijk open worden gemaakt en eventuele zakken. Als het updaten fout gaat kunnen ze het product niet meer verkopen, tenzij iemand de BIOS op een extern apparataatje erop zet. ;) Dan zou het apparaat dus meer kosten dan als ze er niets aan doen...

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 23-02-2012 22:48 ]

• NLKornolio

NLKornolio

Topicstarter
Het is mijn fout had het paar weken geleden gelezen. Alleen in mijn haast dat ding te halen ben ik alleen vergeten te vragen of ze me bios wouden update.

Was zo blij toen ik het aanknopje indrukte. BF3 here i come... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het forum is er niet voor oproepen. Daar hebben we http://www.tweakers.net/aanbod voor.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.