Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Beste tweakers,

Ik ga hopelijk dit jaar minimaal naar 1 festival en we willen met de zomervakantie gaan roadtrippen.
Nu leek het mij handig om een oplader te kopen die werkt op zonnen energie.
Heb heel even rond gekeken op tweakers maar kon zo snel niks vinden van reviews over deze zogenoemde opladers.

Waar het mij voornamelijk omgaat is dat deze oplader mijn smartphone kan opladen. Het gaat om een HTC Desire
Nu vroeg ik mij af wat jullie aanraden. Zelf heb ik er 2 van gevonden, waarvan beter geschikt is voor smartphones:
1: solarmonkey & solarnut
2: Power Monkey Explorer

Zelf lijkt het mij om een iets ''zwaardere'' te pakken, namelijk de Power Monkey Explorer.
Ik heb nog geen idee wat die kost.

Met vriendelijke groeten,

FerdinandeZ

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-11 01:15

J-P

Syntax erro....

Kan je niet beter een externe batterij lader kopen? Duracel heeft bijvoorbeeld zo'n ding. Daarmee kan je je telefoon een keer of 5? volledig opladen. Ik ben namelijk bang dat het opladen met zonneenergie wel erg lang kan duren.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://www.solartechnology.co.uk/

Hier dan vooral de Freeloader. Die dingen zijn vrij stevig en erg vooral erg portable.

Overigens is zo'n externe batterij ook niet een raar idee :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:30
ik zou voor zon externe batt gaan, gezien die zonne laders echt op je tas geplakt moeten zitten zeg maar om een beetje zin te hebben :p

android since G1.