• Lokomoko
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11-2024
Goedemiddag,

Ik heb van de week op Ibood de HTC flyer gekocht voor een top prijs van 230 euro. Deze heb ik vandaag al ontvangen en ben er natuurlijk gelijk mee gaan spelen. Toen ik hem opstartte kwam ik in de setup en kreeg ik de kans om een taal te kiezen. Helaas stond Nederlands hier niet bij. Ik heb hem dus gauw upgedate naar Android 3.2, maar helaas, de mogelijkheid om hem in het Nederlands te zetten is hier ook niet.

Ik heb al een beetje rond gegoogeld, maar kon er niets over vinden. Ik vroeg me af of andere ook dit probleem hebben en hier misschien een oplossing op hebben. Ik wacht op antwoord :)

Mvg,

Wesley

Mijn excuses, na 5 minuten googlen heb ik de volgende app gevonden: Android Market: MoreLocale 2. Hiermee was het mogelijk de taal naar Nederlands te zetten.
Ik verwijder het topic zelf nog niet, misschien hebben andere er nog iets aan.

[ Voor 16% gewijzigd door Lokomoko op 23-02-2012 17:33 . Reden: Opplossing! ]

• Lokomoko
Mijn excuses, na 5 minuten googlen heb ik de volgende app gevonden: Android Market: MoreLocale 2. Hiermee was het mogelijk de taal naar Nederlands te zetten.
Ik verwijder het topic zelf nog niet, misschien hebben andere er nog iets aan.

• pepe55
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey,

I'm heb hetzelfde probleem en ga zo de app proberen.

Ik krijg geen automatische update naar 3.2. Hoe heb jij dat gedaan?

Alvast bedankt.

• Lokomoko
Ik heb hem 3 keer achter elkaar moeten updaten voordat ik uiteindelijk de Android 3.2 update kreeg. Eerst kwam er een update voor 2.3, als tweede een update voor de beveiliging en ten slotte de 3.2 update. Dus gewoon nog een paar keer updaten, dan kreeg ik hem vanzelf.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepe55
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
Taal werkt!

Maar hoe doe ik een force update?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Je forceert een update zo

Instellingen --> Over Tablet --> Software-updates daar kan je controleren op updates, als het goed is krijg je eerst 2 "normale" updates en vervolgens de update naar 3.2 (zeker hebben jullie de tablet via ibood gekocht :P)

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 09:36

iChaos

It's Lupus.

Rooten met Revolutionary en een custom ROM erop. Draai nu LeeDroid GB en die beschikt gewoon over alle talen (gebasseerd op WWE versie), of je zou kunnen proberen een RUU te installeren van een WWE, dat zou ook alle talen moeten geven.

Allemaal wel op eigen risico uiteraard ;p Maar hier ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling om andermans topic te kapen. Daarnaast verwachten we op GoT eigen inzet en initiatief. Oneliners posten hoort daar dus niet bij. Dit topic gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.