[MMORPG] Enquete over MMORPG spelers en hun muisgebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 567 views

Anoniem: 447751

Topicstarter
Hallo
Op dit moment ben ik voor mijn studie (Industrial Design) bezig met een project gerelateerd aan MMORPG gaming en het gebruik van de muis bij dit. Om meer inzicht te krijgen in de wijze waarop muizen door MMO gamers worden gebruikt heb ik een enquete opgesteld. Het zou enorm waardevol zijn als je 5 minuten van je tijd zou kunnen spenderen aan het invullen van deze enquete.

Je kan de enquete hier vinden:
Knip

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 23-02-2012 18:50 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:43

Fiber

Beaches are for storming.

Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen...
Het algemeen beleid #verbodenspam

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-04 20:58
Het opstellen van een goede vragenlijst is een kunst op zich. Ik zie hier diverse designfouten passeren. Toch maar best eerst een cursus vragenlijstconstructie of methodologie volgen. Met basale analyseskills en kennis van analysesoftware kom je al een heel eind. Als ik deze vragenlijst zie, vrees ik daarvoor.

Waar gaat dit over? Wat is je onderzoeksvraag? Je haalt laptops aan, maar hebt het alleen over de muis. Muistypes, trackball, combinatie muis-keyboard? Ik vrees dat je resultaten zip of erg weinig gaan opleveren.

Is er dan echt geen docent die hier bekwaam in is en wat begeleiding voorziet?

Closen! Tweakers.net onwaardig.

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 23-02-2012 15:53 ]

Topicstarter
Het is vooral bedoeld als een laagdrempelige en oriënterende questionnaire aan het begin van het project, maar als het tweakers-onwaardig is, dan mag het wat mij betreft weg hoor. Verder over je vragen, ik zou het graag allemaal uitleggen, maar helaas ben ik door een NDA nogal gebonden en ben ik niet compleet vrij om mijn gehele project uit te leggen.

En wat is 'Closen'?

EDIT: Verder krijg je ook verschillende vragen afhankelijk van je antwoorden. Dus het zou zomaar kunnen dat je nog niet de hele enquete hebt gezien.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 447751 op 23-02-2012 16:28 ]

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-04 20:32
Ten eerste welkom op Gathering of Tweakers.

Met "closen" wordt bedoelt het sluiten van dit topic. Op GoT zijn geen enquêtes toegestaan zonder dat daar voorafgaandelijk toestemming is voor aangevraagd.

Succes met je enquête nog.

God does not play dice

Topicstarter
Ik heb ondertussen een pm naar een moderator gestuurd, had alleen oppervlakkig door de voorwaarden heengelezen en niet gezien dat er specifiek iets in stond over enquetes, mijn excuses hiervoor.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tot uitspraak van betreffende mod, gaat deze in ieder geval even dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.