Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor reparatiebeheer

Pagina: 1
Acties:

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 23:00
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een stukje software. In de software moet ik computer reparaties kunnen aanmaken en beheren. Ook is het het handig dat het vanaf meerdere pc's te openen is. (Netwerk versie oid)

Wat ik wil, is als een pc/laptop binnen komt, daar een label op plakken met een nummer. Als ik in dat software pakket zoek op dat nummer, ik gelijk kan zien wat de status daar van is. en ook eventueel de volgende gegevens kan zien:

Naw klant
Wachtwoord pc
Wat afgesproken is met de klant
datum binnen gebracht etc.

Ik ben al aan het zoeken geweest. (al heel lang eigenlijk). Het enige wat ik kan vinden is visual reparatie. Dit is een software pakket waar een paar duizend euro voor uit gegeven moet worden icm een onderhouds contract.

Er zal toch heus wel zoiets bestaan?

Het liefst natuurlijk open source, maar ben eventueel ook bereid om er iets voor te betalen.

Kan iemand mij aan zoiets helpen? Het is werkelijkwaar soms echt een chaos!

Mvg

Robin

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 02:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

DNAxtreme schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:09:
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een stukje software. In de software moet ik computer reparaties kunnen aanmaken en beheren. Ook is het het handig dat het vanaf meerdere pc's te openen is. (Netwerk versie oid)

Wat ik wil, is als een pc/laptop binnen komt, daar een label op plakken met een nummer. Als ik in dat software pakket zoek op dat nummer, ik gelijk kan zien wat de status daar van is. en ook eventueel de volgende gegevens kan zien:
Een simpel excel sheetje delen ?
kun je alles in kwijt, en met slim filteren kun je ook veel terugzoeken
Dat deden wij tot voor kort. richt dat even goed in en het is prima bruikbaar.

Anders iets als topdesk dat is geloof ik een van de betere in dat soort programma's
Gebruiken wij althans nu, maar er zijn vast wel andere

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 23-02-2012 15:16 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 11:04
Misschien is http://dev.mysql.com/downloads/other/eventum/ wat als je een webserver ter beschikking hebt ,

of kijk eens hier http://www.nldelphi.com/Forum/showthread.php?t=32604 .

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:17

Fiber

Beaches are for storming.

https://docs.google.com/?...=wo&authuser=0&pli=1#home
Alle opties die je zoekt en meer, gratis en online en zelfs op je smartphone of tablet te gebruiken. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel aangepast zodat duidelijker is wat je bedoelde.

Maar inderdaad zou een Excel-document of bijv Access prima moeten kunnen voldoen. Mits je het goed bijhoudt, natuurlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:41

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 23:00
Momenteel Hesk in gebruik. Heel simpel. Veel te customizen. Bedankt voor de sugesties allemaal!
Pagina: 1