Na een zoek actie naar een bepaald probleem met een spel (Arma) waar ook onze website een oplossing voor aanbied wou ik zien of dit antwoord goed te vinden was via google voor de spelers van dit spel die het probleem tegen komen en een oplossing zoeken. Nu zie ik dat onze website inderdaad vermeld staat dus dat is op zichzelf goed. Maar nu kom ik het volgende tegen wat ik nog nooit gezien heb en wel deze website URL ipv de 'normale' WWW.: *knip* (niet als reclame bedoeld) In de titelbalk staat er geen http: voor maar alleen dit: *knip*. De link werkt verder prima echter lijkt hij niet gekoppeld te zijn aan de al bestaande internet browser cookie van de site ben dus niet ingelogd als ik deze link gebruik.
-Googlen / zoeken op GOT op het probleem heeft niks opgeleverd dus er is / word nog niet veel over gerapt. Ook Wiki die een "wat is WWW" pagina heeft, heeft deze afkorting 'htmwww' niet in zijn register staan en dus is er helemaal niks over dit fenomeen te vinden. Aangezien ik geen idee heb wat voor URL-mutatie dit is en alles verder wel werkt heb ik verder nog geen actie ondernomen (als in cookies verwijderen of een browser reset). De laatste keer dat ik op deze manier iets opgezocht heb waren er geen problemen?
Mocht je de zoek actie willen herhalen heb ik dit gebruik (site staat dan 6e van boven): wrong signature for dta\languagecore.pbo <Dit heb ik gebruikt als zoekactie!
- Getest met (laatste versies) van IE9 en Chroom = zelfde resultaat
- Ander systeem zelfde 'probleem'
-Googlen / zoeken op GOT op het probleem heeft niks opgeleverd dus er is / word nog niet veel over gerapt. Ook Wiki die een "wat is WWW" pagina heeft, heeft deze afkorting 'htmwww' niet in zijn register staan en dus is er helemaal niks over dit fenomeen te vinden. Aangezien ik geen idee heb wat voor URL-mutatie dit is en alles verder wel werkt heb ik verder nog geen actie ondernomen (als in cookies verwijderen of een browser reset). De laatste keer dat ik op deze manier iets opgezocht heb waren er geen problemen?
Mocht je de zoek actie willen herhalen heb ik dit gebruik (site staat dan 6e van boven): wrong signature for dta\languagecore.pbo <Dit heb ik gebruikt als zoekactie!
- Getest met (laatste versies) van IE9 en Chroom = zelfde resultaat
- Ander systeem zelfde 'probleem'
[ Voor 2% gewijzigd door Rupie op 23-02-2012 15:38 ]