2de heatsink op Ge-Force

Pagina: 1
Acties:

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Hoi, ik heb een ge-force 2 mx en heb daar een socket7 cooler opgezet en de standaard cooler eraf gehaald. Nu heb ik dus dat standaard heatsinkje liggen maar misschien kan ik die wel achter op mijn kaart zetten, of heeft dat geen zin denken jullie?
Als het wel zin heeft moet ik er dan ook koelpasta tussen doen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
achterop de kaart is niet echt nuttig, handiger is om de heatsing in 4 stukken te zagen en die op je mem te plakken met warmtegeleidende lijm.
Dat kan nog wel eens wat schelen :)

Verwijderd

Koelpasta geleid volgens mij ook stroom. Dus de vonken zullen er afspringen >:). Je kan beter warmtegeleidende lijm gebruiken ;)

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
ok, dan laat ik het eerst ff zo
denk dat het te klein is om in 4 stukken te snijden voor op het geheugen.. naja, ik kijk wel even.

Verwijderd

Ik heb ook een hs over....
Zo'n volledig koperen...

Kan ik die kepotzagen n er zo opzette met van dat witte spul ertussen? (tis geen koelpasta, tis een soort plastic laag)

tx in advance

Verwijderd

even voor de goede orde.
Koelpasta geleidt geen stroom.

Verwijderd

jah owkee, maar kan ik nou die heatsink met dat witte "plastic" op de achterkant gewoon aan me gf2 hangen?

Verwijderd

Hoezo zie ik dan ZOVEEL videokaarten met een heatsink op de achterkant :? Op een lan-party wat ik pas nog had had een vriend dat ook op zijn TNT2, en dat is maar 1 voorbeeld, maar ik heb het dus echt gezien.

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Je zou best wel een heatsink achterop je kaart kunnen zetten, maar volgens mij moet je wel oppassen met de koelpasta. In Artic Silver zit toch echt zilver en dat gelijd toch echt stroom hoor (dacht ik).

Dus het lijkt me handiger als je een ander soort koelpasta gebruikt.
Pagina: 1