Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ICS en de Transformer

Pagina: 1
Acties:

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Klopt er iets van deze uitspraak? sdk1985 in 'reviews: Transformer Prime: nu met Ice Cream Sandwich'
Want dat zou wel een hele vreemde zaak zijn...

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 07:20

WoutF

Hoofdredacteur
Welke uitspraak? dat de benchmarks bij Hardware.info lager uitvallen? Dat lijkt te kloppen ja.

• vgroenewold
WoutF schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:43:
Welke uitspraak? dat de benchmarks bij Hardware.info lager uitvallen? Dat lijkt te kloppen ja.
Juist en bij die Anandtech idem. Zijn de tests anders of testen ze iets anders? Lijkt me interessant zoiets eens te belichten.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 07:20

WoutF

Hoofdredacteur
vgroenewold schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:25:
[...]

Juist en bij die Anandtech idem. Zijn de tests anders of testen ze iets anders? Lijkt me interessant zoiets eens te belichten.
Ik ben er niet bij als zij hun testen draaien, dus kan daar niets over zeggen ;) Bij Anand ging het overigens enkel om Sunspider. Waarom de benchmarks bij Hardware.info lager uitvallen weet ik niet. Ik weet alleen dat de benchmarks bij ons keer op keer (we pakken altijd een gemiddelde van meerdere runs) hoger uitvielen en dat de tablet overall vloeiender werkte :)

• vgroenewold
Fair enough, het bracht bij mij simpelweg de vraag naar voren in hoe verre ook jullie eigen tests voor tablets, dus voldoende zeggen. Maar nu hecht ik aan Tweakers wat dat betreft wel een meerwaarde. ;)