Beste Tweakers,
Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen naar een nieuwe harde schijf voor in mijn pc. Momenteel heb ik een 1tb (900gb) 5400rpm schijf uit mijn oude (2010) Packard Bell. Deze voldoet eigenlijk wel, maar ik zit steeds rond de 80-90% en dat vind ik natuurlijk niet echt prettig, want dan moet ik steeds van alles verwijderen als ik er iets nieuws op wil zetten
. Ook is het niet echt fijn als je gameplay aan het opnemen bent en je zit ineens met een volle HDD en je kunt dus niets meer opnemen...
Nou wil ik dit keer wel meteen een goede schijf erin zetten, zodat deze lekker lang meegaat
. Nu ben ik alleen aan het twijfelen tussen een SSD van 120/128 gb van crucial of iets dergelijks, een Hybride: pricewatch: Seagate Momentus XT ST750LX003 , 750GB SATA-600, 32MB, 7200rpm van 750 gb of een kleine SSD in combinatie met een HDD, bijvoorbeeld een pricewatch: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB samen met een pricewatch: Western Digital Caviar Blue 6Gb/s WD5000AAKX, 500GB. O ja, ik heb een p67 moederbord.
Wat raden jullie aan? Waarmee zul je het meeste kunnen genieten van snelheid en toch een leuke extra opslagruimte?
Alvast bedankt!
Tim
Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen naar een nieuwe harde schijf voor in mijn pc. Momenteel heb ik een 1tb (900gb) 5400rpm schijf uit mijn oude (2010) Packard Bell. Deze voldoet eigenlijk wel, maar ik zit steeds rond de 80-90% en dat vind ik natuurlijk niet echt prettig, want dan moet ik steeds van alles verwijderen als ik er iets nieuws op wil zetten
Nou wil ik dit keer wel meteen een goede schijf erin zetten, zodat deze lekker lang meegaat
Wat raden jullie aan? Waarmee zul je het meeste kunnen genieten van snelheid en toch een leuke extra opslagruimte?
Alvast bedankt!
Tim
Grillmeister