Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Is het mogelijk een 3G dongel, bij voorkeur de Huawei E1780 die ik via KPN bij mijn abonnement kreeg, te gebruiken op mijn Asus Transformer Prime 32GB met Dock?

Als ik 'm aansluit, zie ik nergens het aangesloten apparaat terug (wel mijn 1e android apparaat, misschien kijk ik verkeerd?) Zoeken geeft me ook weinig nuttige resultaten.

Het dongeltje knippert om de paar seconden 2x een groen lichtje.

Kan iemand mij vertellen of ik er drivers voor nodig zou hebben en waar ik deze zou kunnen vinden, of dat er een compatible 3G dongel is die werkt met een KPN sim kaart + de asus t prime.

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 23-02-2012 12:41 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
Deze dongels hebben software nodig om te draaien en die software kan je alleen installeren op Windows en Mac. Helaas nog niet voor standaard Android roms

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zult iets als een Mifi moeten hebben (dwz Huawei E585 of vergelijkbare apparaten).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JJnJ
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
Er is voor de originele transformer een mod dat je een 3g dongel kan gebruiken, moet je wel root hebben mocht je dat nog niet hebben