UUNET zuigt ongelooflijk.

Sinds vorige week donderdag heb ik problemen met m'n mailserver (Lotus Domino)
Althans dat dacht ik in 1e instantie
Hij wilde geen grote berichten (> 2KB) meer verzenden.
Kleine berichten nog wel, ook konden er gewoon grote berichten worden ontvangen.
Alle instellingen nagekeken nog een keer nagekeken, maar er was niks mis mee.
Server opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht ook niet baten.
Op de website van UUNET gekeken, geen storingsmeldingen.
Toen maar de gedetailleerde log aangezet, daaruit kwam naar voren, dat hij plots bij de grote berichten de verbinding verbrak.
Nou hadden wij aan het begin van de week een nieuwe telefooncentrale gekregen en alhoewel de ISDN-lijnen buiten om de centrale gingen, had KPN wel daar aan gerotzooid. (Voor aanleg ISDN-30)
Dus ik de lijnen laten testen door KPN, geen storing.
Ik wis het echt niet meer, afgelopen dinsdag nog een keer gekeken op UUNET website, geen storingen.
Totdat ik op woensdag hoorde dat er meerdere bedrijven die bij UUNET zaten ook precies dezelfde problemen hadden
Op donderdag werd pas de melding op de website geplaatst, dat er een mailstoring (alleen mail, geen internet) was.
Dus ik donderdag naar die helpdesk gebeld. Een beetje pissig uitgevallen
.
Ze konden niet aangeven wat de precieze oorzaak was en wanneer het probleem opgelost zou zijn.
Ze gaven al aan dat ze op vorige week donderdag er al mee bekend waren en toen ik ze vroeg, waarom ze daar in hemelsnaam geen melding van hebben gemaakt zeiden ze dat ze niet de precieze oorzaak wisten.

Tot op heden is het nog niet opgelost
Een dag oke, maar het duurt nu al meer dan een week.
Hier ben ik dus echt pisnijdig over. Het is zonde van mijn tijd en geld die ik er aan besteed hebt
En dan schreeuwen ze op hun website dat ze kwaliteitsprovider zijn. UUNET

Zo dat wilde ik ff kwijt....
Sinds vorige week donderdag heb ik problemen met m'n mailserver (Lotus Domino)
Althans dat dacht ik in 1e instantie
Hij wilde geen grote berichten (> 2KB) meer verzenden.
Kleine berichten nog wel, ook konden er gewoon grote berichten worden ontvangen.
Alle instellingen nagekeken nog een keer nagekeken, maar er was niks mis mee.
Server opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht ook niet baten.
Op de website van UUNET gekeken, geen storingsmeldingen.
Toen maar de gedetailleerde log aangezet, daaruit kwam naar voren, dat hij plots bij de grote berichten de verbinding verbrak.
Nou hadden wij aan het begin van de week een nieuwe telefooncentrale gekregen en alhoewel de ISDN-lijnen buiten om de centrale gingen, had KPN wel daar aan gerotzooid. (Voor aanleg ISDN-30)
Dus ik de lijnen laten testen door KPN, geen storing.
Ik wis het echt niet meer, afgelopen dinsdag nog een keer gekeken op UUNET website, geen storingen.
Totdat ik op woensdag hoorde dat er meerdere bedrijven die bij UUNET zaten ook precies dezelfde problemen hadden
Op donderdag werd pas de melding op de website geplaatst, dat er een mailstoring (alleen mail, geen internet) was.
Dus ik donderdag naar die helpdesk gebeld. Een beetje pissig uitgevallen
Ze konden niet aangeven wat de precieze oorzaak was en wanneer het probleem opgelost zou zijn.
Ze gaven al aan dat ze op vorige week donderdag er al mee bekend waren en toen ik ze vroeg, waarom ze daar in hemelsnaam geen melding van hebben gemaakt zeiden ze dat ze niet de precieze oorzaak wisten.
Tot op heden is het nog niet opgelost
Een dag oke, maar het duurt nu al meer dan een week.
Hier ben ik dus echt pisnijdig over. Het is zonde van mijn tijd en geld die ik er aan besteed hebt
En dan schreeuwen ze op hun website dat ze kwaliteitsprovider zijn. UUNET
Zo dat wilde ik ff kwijt....