Ik heb een Transformer Prime en het viel me gelijk op dat de default zoekmachine Google is. Dat is logisch, want het OS is van Google, maar toch wil ik een andere. Ik wil DuckDuckGo als standaard zoekmachine instellen, maar ik kan niet vinden waar ik ze kan toevoegen. Ik kan in de settings alleen kiezen uit Google, Bing en Yahoo. Choose the lesser evil 
De DDG app uit de Market is niks, dat is alleen een linkje naar de site, maar stelt geen default zoekmachine in. Beetje teleurstellend, maar ook begrijpelijk, want als non-root applicatie mag je wrs niet bij die setting. Het gaat trouwens om de default browser app. In Opera of Firefox is het weer een heel ander verhaal, maar die gebruik ik niet.
Ik heb m'n tablet geroot, dus als ik in een config-bestandje moet rommelen: dat is prima. Alleen heb ik geen idee waar ik het moet zoeken.
Heeft iemand dit toevallig al een keer voor elkaar gekregen op Android 4.0?
De DDG app uit de Market is niks, dat is alleen een linkje naar de site, maar stelt geen default zoekmachine in. Beetje teleurstellend, maar ook begrijpelijk, want als non-root applicatie mag je wrs niet bij die setting. Het gaat trouwens om de default browser app. In Opera of Firefox is het weer een heel ander verhaal, maar die gebruik ik niet.
Ik heb m'n tablet geroot, dus als ik in een config-bestandje moet rommelen: dat is prima. Alleen heb ik geen idee waar ik het moet zoeken.
Heeft iemand dit toevallig al een keer voor elkaar gekregen op Android 4.0?
日本!🎌