Hoe kan ik een PM sturen op tweakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.892 views

• kramer65
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 12:24
Hallo,

Naar aanleiding van een reactie op een nieuwsbericht wilde ik een tweakers-gebruiker een vraag stellen via een privebericht. Ik ben naar zijn profielpagina gegaan, maar kan nergens een manier vinden om hem een bericht te sturen.

Zie ik nu iets over het hoofd of bestaat deze optie gewoon niet op tweakers?

Groeten,
Hielke

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

PM (Push Message) kan je als gebruiker niet versturen, alleen admins (en vergelijkbare rangen) kunnen dit. Vandaar dat hier op tweakers.net een DM (Direct Message) systeem word gebruikt voor algemene berichten (tussen gebruikers).

Zoals Gunner al aangeeft kan je dit aanzeten in bij je preferences.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 23-02-2012 10:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Even een schopje naar Lieve Adjes waar dit wat beter past. :)

Verder met de heren hierboven ^^ Eerst zelf aan zetten (bij jou staat het nu uit), daarna zul je bij anderen die het ingeschakeld hebben het icoontje (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif) zien staan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• kramer65
Ah,dank voor die tips. Ik heb het net aangezet en ben vervolgens weer naar het profiel van de betreffende gebruiker gegaan (PepijnK). Ik zie echter nergens dat icoontje. Zou dat nu op zijn profielpagina moeten staan, of ergens anders? Of heeft hij DM dus gewoon niet aanstaan?

Ik neem aan dat als hij DM niet aan heeft staan de enige manier van contact zoeken een reactie op zijn profiel geven is?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je hebt DM niet aanstaan hoor :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Als de ontvanger zijn DM (ook) niet heeft aanstaan zul je inderdaad dat linkje niet vinden. Wanneer je 'm een privébericht wil zenden ben je aangewezen op het mailadres wat in zijn profiel staat (mits die wel publiekelijk is).

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De gebruiker in kwestie heeft inderdaad DM niet aan staan en heeft ook geen publiekelijk emailadres opgegeven. Dat gaat wel lastig worden. Het enige wat je nog kunt proberen is een reactie op zijn gallery plaatsen. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Behalve dat hij zijn DM's heeft uitstaan is hij ook al 2 weken niet aanwezig geweest op tweakers.net.

Probeer IDD een reactie op zijn profiel te zetten, anders is er gewoonweg geen optie aangezien hij ook geen openbaar email adres heeft staan op zijn profiel.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• kramer65
Ah, je had gelijk. Ik had alleen de optie "Toon myReact en DM-icons? *" aangevinkt. Nu staat ie volgens mij wel aan..

Nu heb ik hem wel aan staan. Ik zie nu inderdaad naast Bastiaan een DM-icoontje staan in dit draadje. Naar ik kan zien heeft PepijnK zijn DM echter uit staan, en gezien zijn email adres niet openbaar is ga ik maar eens een reactie op zijn profiel achter laten..

Heel erg bedankt voor alle hulp in ieder geval!

• kramer65
Nog één vraagje. Als je DM aan hebt staan. Kan je elkaar dan alleen berichten sturen als beide personen online zijn op tweakers, of kan je ook berichten sturen als iemand ofline is?

Verwijderd

Je kunt altijd berichten sturen. De ontvanger krijgt een geel balkje bovenaan met "je hebt nieuwe Direct messages" of iets in die geest, wanneer hij/zij online komt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat kan gewoon als mensen offline zijn. Ze belanden gewoon in een inbox die op de servers van t.net staan.

• kramer65
Ah, dank jullie wel!

Ik heb een reactie op zijn profiel gegeven, dus ik hoop snel in contact te komen met PepijnK.

Dank dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Graag gedaan. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.