Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Escaping met preg_replace

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 10:47
Ik heb een oude website die ik nog steeds onderhoud. Nu heeft de hoster de PHP versie omhoog gekrikt en ben hierdoor genoodzaakt om van eregi_replace naar => preg_replace te gaan.
Nu heb ik bijna alle liners escaped, echter zit ik nog bij 1 regel vast die ik niet escaped krijg.

PHP:
1
'/\[c1\\:([^\\[]*)\\]([^\\[]*)/\[c2\\:([^\\[]*)\\]([^\\[]*)/\[c3\\]/i' => '<table style="margin:0; vertical-align:top; width:100%;"><tr><td style="padding:8px; vertical-align:top; width:\\1%;">\\2</td><td  style="padding:8px; vertical-align:top; width:\\3%;">\\4</td></tr></table>'

Het lukt mij echt niet, ik staar er helemaal blind op. Iemand die mij hiermee kan helpen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar, nee. Zo werkt het hier niet: Kan iemand even...?
We zien graag wat je zelf al geprobeerd hebt, waar je precies (concreet) op stuit(te), wat je zelf al gezocht/gevonden hebt etc. Heb je al eens geprobeerd je probleem in stukjes te breken bijvoorbeeld?

Open gerust een nieuw topic, maar hanteer daarbij dan even onze Quickstart a.u.b.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.