| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Een 730km lange buis is ook wat onwaarschijnlijk, en voor neutrino's vooral ook onnodig.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
En while we're at it: dr. Van Elburg werkt in de Sensory Cognition Group van Kunstmatige Intelligentie, waar hij welliswaar oa. neurofysica geeft, maar "natuurkundige" is een beetje een beperkt stempel. "Wetenschapper" is denk ik een beter label. Zie ook zijn website.
[ Voor 11% gewijzigd door FragFrog op 23-02-2012 10:17 ]
Er zijn ook 2 mogelijke fouten gevonden, niet alleen een mogelijk probleem met de optische kabel.
Zie nature website
Zie nature website
Afstand is geen snelheid.Aanvankelijk claimden de CERN-wetenschappers dat de neutrino's na het afleggen van 730 kilometer sneller aankwamen dan het licht, [...]
Dat staat er ook niet. Je leest de zin niet goed. (je ziet het woordje "van" over het hoofd)
Met een komma tussen kilometers en sneller was ie wellicht makkelijker leesbaar.
Met een komma tussen kilometers en sneller was ie wellicht makkelijker leesbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door mjtdevries op 23-02-2012 11:17 ]
De buis is weg en Van Elburg is wetenschapper geworden. Ook is 730km 732km geworden, maar die komma geef ik je niet @ PcDealer.. die zin klopt wat mij betreft
Ik wil geen kommawillemdemoor schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:28:
De buis is weg en Van Elburg is wetenschapper geworden. Ook is 730km 732km geworden, maar die komma geef ik je niet @ PcDealer.. die zin klopt wat mij betreft
Thnx both of you.
Dan zou het beter zijn om er dit van te maken:
Aanvankelijk claimden de CERN-wetenschappers dat de neutrino's, na het afleggen van 730 kilometer, sneller aankwamen dan het licht
Pagina: 1