Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twizz91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2019
Hallo,

Ik ben voor mijn zelfbouw-pc ook een keuze aan het maken voor een beeldscherm. Ik ben hierbij uitgekomen op 2 IPS beeldschermen, te weten

- Iiyama X2377HDS
- Dell Ultrasharp U2412M

Omdat de 1920x1200 een grote pré is ten opzichte van de 1080p die de Iiyama biedt, (komt vooral tot zijn recht bij CAD-programma's die ik gebruik, en verslaglegging), maar ook een stuk duurder is, wil ik ze graag allebei testen alvorens een definitieve keuze te maken.

Mijn vraag is, waar kan dit? Ik vind een hoop webshops, welke volgens mij geen van alle een showroom bieden waar beide schermen staan, en bij de Mediamarkt hoef ik al helemaal niet aan te kloppen. (op de vraag of ze ips-schermen hadden keken ze me even raar aan, gevolgd door een 'nee, alleen de iMacs')

Gr. Erik

ps. als er iemand is die ervaring heeft met beide hoor ik dat natuurlijk ook graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-06 12:04

Fordox

00101010

Vind ik wel amateuristisch van mediamarkt.... Maargoed.
Kijk youtube filmpjes, of zoek een vestiging van mycom. Niets is gegarandeerd, maar je kunt er naar kijken.
Mycom is een winkelketen+webshop. Hebben vast wel een showroom.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je mag een product gewoon uitpakken en proberen en terugsturen als ie niet bevalt. Laat alleen de verpakking zo heel mogelijk. Let wel even op de bezorgkosten bij het retourneren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Twizz91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04-2019
Room42 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 23:34:
Je mag een product gewoon uitpakken en proberen en terugsturen als ie niet bevalt. Laat alleen de verpakking zo heel mogelijk. Let wel even op de bezorgkosten bij het retourneren.
Er is een webshop met een afhaaladres hier in de buurt. Ik zou dus ook gewoon af kunnen halen en even kijken?

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-06 15:22

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Alternate heeft volgens mij veel op voorraad + een showroom om even te testen

Grillmeister

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Twizz91 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:18:
[...]

Er is een webshop met een afhaaladres hier in de buurt. Ik zou dus ook gewoon af kunnen halen en even kijken?
Zolang je de overeenkomst online (op afstand) sluit, valt het onder de wet koop op afstand en kun je hem gerust uitpakken, proberen, inpakken en terugsturen binnen de afkoelingsperiode.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt niet in je profiel staan waar je woont en dat meld je hier ook niet. Maakt nogal uit voor suggesties.

Beste die ik kan doen is Informatique in Rodenrijs langs de N471. Grote webshop met sindskort ook een grote showroom en personeel die het wel snapt :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1