Creative x-fi ruis

Pagina: 1
Acties:

• plantenbak123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-11-2025
hallo allemaal,

Net nieuwe oortjes gekocht en aangesloten aan de pc. Op mijn mobiel en mp3 doen ze het prima, maar zodra ik ze aansluit op de pc krijg ik een ruis te horen met het linker oortje. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik zou niet weten hoe lang het al is, mijn vorige oortjes werkten maar aan 1 kant... de boxen werken wel prima. Ik snap er niks van. Iemand ideeen?

• plantenbak123
Het ligt trouwens niet aan het volume, op mute hoor je het ook. Het is echt alleen als het stekkertje er in zit. Het betreft hier Sennheiser CX-300 II dopjes.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-01 13:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

Grote kans dat je ruis uit je voeding hoort, in-ears zijn een stuk gevoeliger dan hoofdtelefoons en speakers.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• plantenbak123
Valt daar wat tegen te doen dan? En het is maar aan een kant, is dat niet een beetje vreemd?

• plantenbak123
Over een andere boeg dan maar. Ik heb ook gewoon audio via mijn moederbord, maar als ik m daar in plug krijg ik geen geluid. Hoe verander je je output device? Hoogstwaarschijnlijk een n00b vraag maar ik kan het niet vinden.

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10-2025
configuratiescherm>>Geluid>> en dan rechtermuisknop op het apparaat dat je wilt gebruiken >> als standaardapparaat instellen.

Verwijderd

de boxen werken wel prima
Deze zitten zeker digitaal aangesloten en de dopjes via 3.5"? Das dus een andere poort

Als de 'Creative Console Launcher' geinstaleerd (anders eff doen) is 1x switchen tussen bv.: 'gaming mode' en weer terug naar bv. 'entertainment mode' genoeg om dit probleem wat heel af en toe optreed op te lossen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 02:58 ]

• plantenbak123
Laat maar zitten mensen, ondertussen doet hij het ook met de boxen. Lijkt me dat hij gewoon op zijn laatste benen loopt. In elk geval bedankt voor de moeite ;)
Pagina: 1