Call of Duty 2 freezes - windows 7 64bit.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forsch
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Hallo tweakers,

ik heb sinds een tijdje Windows 7 (downloadversie), sindsdien kan ik geen Call of Duty 2/4 meer spelen, heb er een tijdje mee kunnen leven, maar ik zou graag toch weer cod2 willen doen zoals vroeger,

het probleem is, eenmaal in call of duty 2 online speelt alles vloeiend en fijn, geen probleem, maar in iedere gamesessie na een bepaalde tijd, kan na 10 minute, kan na 30 minute krijgt mijn pc een dikke freeze, hele pc hangt dan vast, dat betekent dat ik de pc dan kan gaan rebooten.. heb erg vaak freezes dus, ik zou graag een oplossing willen. Heb me al tureluur gezocht op google maar kan ik echt werkelijk niks vinden wat werkt (heb al veel geprobeerd), overigens heb ik alleen freezes bij call of duty 2 & 4, call of duty bo en mw3 kan ik zonder problemen spelen... (het zou overigens met de downlaodversie van windows 7 (crack?) te maken kunnen hebben maar het is evengoed raar want kan bijna alle spellen draaien zonder problemen op call of duty 2 & 4 na..)

mijn specs zijn

Manufacturer:
System manufacturer
Processor:
Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz (2 CPUs), ~2.5GHz
Memory:
2048MB RAM
Hard Drive:
1.3 Terabyte Total ( + externe)
Video Card:
NVIDIA GeForce 8800 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)
Monitor:
Sound Card:
C-Media Wave Device
Speakers/Headphones:
Logitech 5.1/Logitech X-530
Keyboard:
USB-hoofdhub
Mouse:
MX Revolution
Mouse Surface:
Steelpad
Operating System:

Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

mijn drivers zijn trouwens helemaal uptodate, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. graag oplossingen

xfire = lukielion1 als iemand me snel zou kunnen helpen,

gr forsch.