Toon posts:

Stalen velgen compatible met...

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 08:31
Ik heb een setje stalen velgen (met zomerbanden) die onder mijn Opel Corsa C (1.2 uit 2001) komen. Ik heb deze auto inmiddels ingeruild bij de dealer (met de winterbanden, die waren op en de zomerbanden niet, vandaar).

Nu wil ik dus deze velgen op Marktplaats zetten en hierbij uiteraard zoveel mogelijk de juiste info. Ik dacht wel even op te kunnen zoeken op welke auto's deze velgen nog meer passen. Zo moeilijk moet dat niet zijn dacht ik.
Maar ik kan op geen enkele manier een website vinden waar info over welke type velg op welke auto kan. Wel andersom, ik kan op auto selecteren en krijg dan het type velg. Maar wat ik dus wil weten is op welke auto's nog meer deze velgen passen.

Het gaat om steek 4x100 met 13 inch banden (155/80 R13).

Iemand een idee waar ik zou kunnen vinden welke auto's nog meer dit type velg gebruikt?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 16:10

Hail to the king baby!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 08:31
Dank!

:-)

Ik loop (zonder te overdrijven) al een uur te zoeken naar zoiets...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 16:10
Galois schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:23:
[...]

Dank!

:-)

Ik loop (zonder te overdrijven) al een uur te zoeken naar zoiets...
Dan moet je toch Google beter leren gebruiken ;) :P . Hier nog een site.

Hail to the king baby!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Waar is de:
Naafdiameter?
ET waarde?
J-waarde?
Ook niet onbelangrijk bij een velg.

[Voor 27% gewijzigd door Gisae op 22-02-2012 23:42]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:31
Weet iemand of je een naafdiameter van 54.1 in een stalen velg gewoon kan opboren naar 56.1 ?
Of is dat niet verstandig....

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:47

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

Reveal! schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:42:
Weet iemand of je een naafdiameter van 54.1 in een stalen velg gewoon kan opboren naar 56.1 ?
Of is dat niet verstandig....
Moeilijk te zeggen; in de eerste plaats moet je het precies goed doen (vanuit het midden) anders krijg je onbalans, en in de tweede plaats hebben die naven vaak een opstaand randje. Als je de naaf opboort raak je dat randje kwijt en verlies je stevigheid van de velg.

Mooi fout is niet lelijk

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 16:31
Glenfiddich schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:47:
[...]

Moeilijk te zeggen; in de eerste plaats moet je het precies goed doen (vanuit het midden) anders krijg je onbalans, en in de tweede plaats hebben die naven vaak een opstaand randje. Als je de naaf opboort raak je dat randje kwijt en verlies je stevigheid van de velg.
Goeie er zit inderdaad een klein opstaand randje ....
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee