Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Lekker vaag. Wat verwacht je nou. Dat we ja zeggen? Dat we nee zeggen? Hoe kunnen we het op basis van deze gegevens nou onderbouwen welke je moet kiezen?wat ik aan reviews op internet heb gelezen kan ik t beste voor de pioneer kiezen.. klopt dit?
Onderbouw eerst eens waarom jij tussen deze twee twijfelt.
Pioneer is populair, misschien dat dat helpt?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
De Pioneer is een stuk duurder dus je mag ook wel verwachten dat die beter klinkt, maar of het verschil groot genoeg is voor het extra geld zul je zelf uit moeten zoeken, je betaald bij Pioneer ook extra voor het merk eigenlijk.
Als je echt zeker wilt zijn dan zul je ze gewoon zelf moeten beluisteren, iedereen heeft een ander gehoor dus wij kunnen niet bepalen wat jij het beste vind klinken.
Als je echt zeker wilt zijn dan zul je ze gewoon zelf moeten beluisteren, iedereen heeft een ander gehoor dus wij kunnen niet bepalen wat jij het beste vind klinken.
Naar mijn weten krijgen de PRO series van de Beyerdynamic over 't algemeen mindere reviews.
Heb je gekeken naar de pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart)
In de prijsklasse waar je zit te kijken worden die over 't algemeen beschouwd als een van de betere closed headphones.
Heb je gekeken naar de pricewatch: Sennheiser HD 25-1 II (Zwart)
In de prijsklasse waar je zit te kijken worden die over 't algemeen beschouwd als een van de betere closed headphones.
Spartacus,
Ik weet dat je twijfelt tussen een Beyer & een Pioneer maar mag ik vragen waarom je de aanschaf van een Sennheiser niet overweegt?
Met vriendelijke groet,
Chris
Ik weet dat je twijfelt tussen een Beyer & een Pioneer maar mag ik vragen waarom je de aanschaf van een Sennheiser niet overweegt?
Met vriendelijke groet,
Chris
Denk ook zeker aan het comfort. Als de koptelefoon niet lekker zit dan kan die nog zo goed klinken, dan ga je er niet van genieten. Hoe die zit is heel persoonlijk, dus probeer ergens te passen. Die HD 25 is wat dat betreft ook niet heel standaard.
Daarnaast zit er behoorlijk verschil in hoe koptelefoons mee te nemen / in te klappen zijn, er zijn koptelefoons die makkelijker zijn dan de DT770. Ikzelf heb een DT770 maar had liever een Sennheiser HD380 gehad omdat die bij mij lekkerder zit en plat mee te nemen is.
Weet je zeker dat je een gesloten wilt?
Daarnaast zit er behoorlijk verschil in hoe koptelefoons mee te nemen / in te klappen zijn, er zijn koptelefoons die makkelijker zijn dan de DT770. Ikzelf heb een DT770 maar had liever een Sennheiser HD380 gehad omdat die bij mij lekkerder zit en plat mee te nemen is.
Weet je zeker dat je een gesloten wilt?
Ik heb een jaar of 2 geleden dezelfde zoektocht gedaan en kwam toen uit op de Audio Technica ATH-A900.
Via ebay gekocht en nooit een moment spijt van gehad. Geniet nog iedere dag van het geluid dat eruit komt
http://www.ebay.nl/itm/NE...hones&hash=item43ad542924
Via ebay gekocht en nooit een moment spijt van gehad. Geniet nog iedere dag van het geluid dat eruit komt
http://www.ebay.nl/itm/NE...hones&hash=item43ad542924
Pagina: 1