Auto occasions website

Pagina: 1
Acties:
  • 537 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
L.s,

Enkele dagen geleden een opdracht gekregen om een simpele website in de lucht te brengen waar een dealer zijn auto's op kan presenteren. Er hoeft geen kassasysteem aan gekoppeld te worden, simpelweg het laten zien van de aanbod van de dealer.

Nu vroeg ik mij af of er een kant er klaar cms (e.v.t. met module) is die dit ondersteund? Heeft iemand een idee of dergelijke vraagstukken zelf gehad.. Ik hoor het graag! :*)

Groet,

Fabian

"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Jij krijgt die opdracht en wij moeten gaan verzinnen hoe je deze opdracht uit kunt voeren. Heb je zelf al het eea uitgezocht? Of ben je uberhaupt wel in staat om deze opdracht te kunnen doen?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat dacht je van gewoon html gebruiken? ;)
Ik zoek een programma/script dat...
Dit is de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website of software. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden. De Devschuur is geen verlengstuk van Google, vragen in de trant van "waar vind ik sites met..." worden dus ook niet gewaardeerd!
;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Ik zou gewoon wordpress installeren en daar evt. wat foto plugings voor installeren zodat het er allemaal wat gelikt-er uitziet. Op die manier hoef je zelf alleen een leuke thema te kiezen, banner te maken en content in te vullen. De dealer kan op die manier ook lekker simpel zelf dingen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb al gekeken naar OScommerce en drupal. Misschien dat ik drupal ga gebruiken met een bepaalde module. Dus ja ik heb al onderzocht.. Ben benieuwd of iemand een ander idee had..

"With great powers comes great responsibility." Sheldon Cooper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Zoeken kun je prima zelf; dat zul je sowieso moeten doen a.d.h.v. specifieke eisen die je hebt. In de Devschuur gaat 't over zélf maken/bouwen en dus kunnen we verder weinig met dit topic. Neemt niet weg dat je van harte welkom bent met concrete (programmeer/script/...) vragen.

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 22-02-2012 16:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.