• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Beste medetweakers,

Er is iets wat ik me al enige tijd afvraag. Waarom zie je als je bijvoorbeeld bij UPC zit alleen maar UPC reclames (dus niet van Ziggo) en zo gauw je ergens bent waar ze Ziggo hebben juist andersom?

Plakken ze hun eigen reclame gewoon ergens overheen en zo ja waarover dan?

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 20:41

Tijntje

Hello?!

In het Ziggo gebied zie je Ziggo reclames en in het UPC gebied zie je UPC.
Dat heeft te maken met het feit dat je als klant toch niet kan kiezen.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:46

Fiber

Beaches are for storming.

Klopt geen hout van die waarneming. Ik zie in Ziggo gebied ook genoeg UPC reclames. Die worden gewoon landelijk uitgezonden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:59

Speedmaster

Make my day...

Tijntje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:27:
In het Ziggo gebied zie je Ziggo reclames en in het UPC gebied zie je UPC.
Dat heeft te maken met het feit dat je als klant toch niet kan kiezen.
uitzendschema is vantevoren bekend, zodoende kunnen de diverse kabelproviders zelf een eigen reclameblok digitaal aanbieden, Ziggo, UPC en Caiway zijn hier voorbeelden van.
Ik weet dat bevoorbeeld Discovery channel ook werkt met regionale reclameblokken.

Lang leven de digitale TV, hierdoor is jouw kabelprovider in staat alleen die reclame voor te schotelen welke binnen zijn straatje past.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:28:
Klopt geen hout van die waarneming. Ik zie in Ziggo gebied ook genoeg UPC reclames. Die worden gewoon landelijk uitgezonden.
Euh, ja, als Ziggo-klant kan ik ook melden dat er genoeg UPC-reclames langskomen. Canal Digitaal en Digitenne overigens ook.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1