Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartacuZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:29
Hoihoi tweakers,

Ik zat met een vraagje,heb net men psvita binnen en had al op internet gelezen dat mensen in amerika/japan hier ook last van hebben, namelijk zwarte vlekken/strepen bij een volledig zwart scherm in een donkere omgeving, hebben jullie hier ook last van? Is dit echt gewoon een eigenschap van een OLED scherm of is dit gewoon een fabrieksfout?

Alvast bedankt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Welcome to OLED...dat hoort dus zo helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartacuZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 14:29
Waarom is er altijd iets met beeldschermen, is het geen dode pixel is het geen backlight bleeding is het geen clouding is het geen burn in is het geen dit.. achja dit is gelukkig niet zo irritant aangezien het echt een eigenschap van het scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 16:40
:/ Ik had eigenlijk verwacht dat dit niet had voorgekomen bij de vita.
Ik heb een SGS met een Super Amoled scherm en daar heb je dat soort dingen niet bij.
Jammer om te horen dat sony dus niet voor een scherm heeft gekozen zonder deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik heb het ook gemerkt, maar je moet wel erg goed kijken voordat het erg opvalt.
Bij mij in ieder geval zie ik het alleen als ik op een zwart laadscherm zit, éénmaal in een spel zie ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:02
De Samsung Galaxy S heeft dit ook. Heeft elke OLED. De kamer moet echt pikkedonker zijn (dus ook geen klein nachtlichtje ofzo) en het scherm in een laadscherm oid, dan zie je het als je heel goed kijkt. Ik vind het zelf absoluut niet storend!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verplaatst naar de juiste forum sectie.

[ Voor 63% gewijzigd door Sn0wblind op 23-02-2012 01:53 ]

Pagina: 1