Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Philips inval relevant voor Tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Duitse autoriteiten doen inval bij Philips om corruptie

Voor zover ik het kan beoordelen, zit daar niets in wat ICT gerelateerd is. Ik vraag me derhalve af of het wel nieuws waardig is voor Tweakers

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:15:
nieuws: Duitse autoriteiten doen inval bij Philips om corruptie

Voor zover ik het kan beoordelen, zit daar niets in wat ICT gerelateerd is. Ik vraag me derhalve af of het wel nieuws waardig is voor Tweakers
Ik vind van wel, ook al is het niet in de kern techologienieuws. We schrijven vaker over politiek en recht en Philips is voor Nederland een dermate belangrijk bedrijf dat dit soort zijdelings technieuws wel degelijk op Tweakers.net thuishoort.

Ik ben helemaal geen stagiair

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 11:27
Wanneer jullie over politiek en recht schrijven, dan gaat het volgens over zaken in politiek en recht die ICT gerelateerd zijn.

Maar wellicht wil T.net zich ipv een IT gerelateerde nieuwssite meer ontwikkelen naar een algemene nieuwssite als nu.nl?

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
mjtdevries schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:59:
Maar wellicht wil T.net zich ipv een IT gerelateerde nieuwssite meer ontwikkelen naar een algemene nieuwssite als nu.nl?
Nee, dat zou me een vreemde zet lijken.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 15:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bij Nederland + techniek komt toch al gauw de naam Philips kijken. Zo vreemd vind ik het eigenlijk nog niet dat er aandacht aan besteed wordt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Michael Knight schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:30:
Bij Nederland + techniek komt toch al gauw de naam Philips kijken. Zo vreemd vind ik het eigenlijk nog niet dat er aandacht aan besteed wordt.
Met hem^

Je bent het zeker ook niet eens met de jaarcijfers van fabrikanten of zeg, een ASML?

LinkedIn WoT Cash Converter

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 11:27
Joost schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:23:
Nee, dat zou me een vreemde zet lijken.
Als dat niet de bedoeling is, dan is het melden van die Philips inval een vreemde zet.

Het heeft immers niets met techniek of IT te maken. Alleen het feit dat Philips toevallig een electronicabedrijf is kan toch niet de reden zijn om het te melden?

Als dat wel voldoende reden is, dan verbaasd het me dat ik indertijd niets gezien heb over de vastgoedfraude, want daar was Philips ook bij betrokken. (het hoofdkantoor zelfs)

Er is wat dit soort dingen betreft weinig beleid te ontdekken wat nou wel of niet vermeld word op Tweakers.
Pagina: 1