user weg --> review weg ?

Pagina: 1
Acties:
  • 594 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
:w

ik was op zoek naar een review van [user], hij had net zoals mij een review gemaakt over een bepaalde laptop --> pricewatch: Asus K53SV-SX838V die wilde ik even nakijken maar vond 'm niet meer.

hij heeft ook een aantal keer op mijn review gereageerd, maar daar staat nu geen naam meer, maar een nummer. namelijk Verwijderd in 'productreview: Asus K53SV-SX838V review door shameete'

is er iets niet goed gegaan 'in het systeem' of is de user verwijdert en daarmee dus alle user-gerelateerde reviews e.d. ?

excuse moi als dit verkeerd staat, dan hoor ik dat graag

[ Voor 0% gewijzigd door Rukapul op 22-02-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:58
De user heeft ervoor gekozen zijn account op te laten heffen :) Daarvoor heeft deze user wat van zijn content verwijderd waaronder mogelijk ook de review.

Ik anonimiseer je reactie trouwens even omdat het account op verzoek is opgeheven met bijbehorende anonimisatie.

[ Voor 63% gewijzigd door Rukapul op 22-02-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Maar betekent dat dan ook automatisch dat zijn reviews en dergelijke verdwijnen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:58
Afaik niet, maar ik weet dat in dit geval de user zelf een aantal items heeft verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Prima :) jammer van de review want die zat vol met goeie info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Content wordt sowieso niet automatisch / standaard verwijderd, met uitzondering van V&A ads bij een ban. Sommige users gaan bij aanspreken op iets stampvoetend hun bijdragen verwijderen. Jammer, maar we laten ons niet chanteren het beleid niet voor iedereen te laten gelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Mysterie opgelost, topic kan dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.