Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het zoveelste accu probleem

Pagina: 1
Acties:

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:46
Haiii! :)

Na wat te hebben rondgezocht hier, heb ik wat antwoorden gevonden maar niet precies wat ik zocht.
Ik denk dat mijn accu het begeven heeft, maar soms ook weer niet :$
Het accu lampje brandt op mijn Packard Bell Easynote TJ61, maar de accu wordt niet opgeladen in windows:
98% aan netstroom, accu wordt niet opgeladen, oplader eruit, plof laptop uit.
Is de accu helemaal naar de kl*te?
Want nieuwe accu's zijn zo belachelijk duur ;(
Als hij toch echt de geest heeft gegeven, waar vind ik een nieuwe? Die niet te duur is dan he ;)

Mvg,

Kristan

p.s. Tijdens het typen viel de laptop weer uit, wegens een tikje tegen de oplader, gelukkig kan Google Chrome herstellen.

Verwijderd

Je gaat me niet vertellen dat je via google geen winkels kunt vinden die een vervangende accu kunnen leveren en dat je daarbij geen keuze kan maken op basis van de goedkoopste prijs? Replacedirect.nl is bijvoorbeeld een optie.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
kristan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:28:

p.s. Tijdens het typen viel de laptop weer uit, wegens een tikje tegen de oplader, gelukkig kan Google Chrome herstellen.
Op basis van dat laatste heb je in elk geval ook een probleem met je voeding/snoer/stekker.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:05

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Tip als je een nieuwe accu hebt: haal je laptop met enige regelmaat van het stroom en trek de accu zodanig leeg. Als je dit niet doet krijg je namelijk naar verloop van tijd (sneller) met het bovenstaande te maken.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:04
Grote kans dat het idd niet de accu is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• StrongArmLance
Ik heb gister een nieuwe oplader gekocht om te kijken of het daar aan lag, niet het geval... helaas.
Op replace direct zal ik al snel rond de 130 euro voor een accu en ik weet niet of het systeem dat nog waard is:

Processor: 2 GHz AMD Athlon X2
Geheugen: 320 GB (5400 rpm) ♦ 4 GB DDR2 SDRAM ♦ DVD ♦ 6-in-1 cardreader
Scherm: ATI Mobility Radeon HD4570 ♦ 15,6" ♦ 1366 x 768 pixels
Connectivity: VGA ♦ HDMI ♦ WiFi ♦ 4 x USB ♦ Webcam

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:04
Het is waarschijnlijk iets in de laptop wat kapot is.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• StrongArmLance
Okee, maar alles brand enzo: van ja het laadt op, maar in praktijk is dat dus niet zo.
De laptop is onderhand al 3-4 jaar oud...

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:47
Tsja, de laptop kan nog best een tijd mee, accu's zijn meestal met 3-4 jaar wel op.
Als je hem toch eigenlijk altijd op dezelfde plaats gebruikt, gewoon zonder accu verder werken.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• StrongArmLance
Tens schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:20:
Tsja, de laptop kan nog best een tijd mee, accu's zijn meestal met 3-4 jaar wel op.
Als je hem toch eigenlijk altijd op dezelfde plaats gebruikt, gewoon zonder accu verder werken.
Dat is waar, de laptop zijn specs waren 3-4 jaar geleden echt dé doorslag, echter als workstation heb ik al een monster pc. Misschien kan v&a er wat mee.
Pagina: 1