Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Goed idee
Zelf gestopt na lich king gedowned te hebben. Wel nog eens 30 dagen cataclysm geprobeerd maar kon mij niet meer boeien inderdaad. Wel een erg leuke tijd gehad.MrOizo2005 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:54:
[...]
Ja zijn er best veel aan het trollen hier, nee ik speel al 1,5 jaar geen wow meer.
Het was leuk om eens in een top guild te zitten op het eind. maar daar was ik snel op uit gekeken nadat alles neer was.
Naja ff aan het werk nu, straks maar weer 150 berichten bijlezen als ik klaar ben met wat serveronderdelen wisselen >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan echt haast niet meer wachten. wat zag dat er gaaf uit.
Is toch waar heVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:59:
Trollbane is dood
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Daarom was ik toen al naar Jaedenar gegaanVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 18:59:
Trollbane is dood
Verwijderd
MrOizo2005 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:00:
[...]
Daarom was ik toen al naar Jaedenar gegaan
FUVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:02:
Nog in Denial gezeten dan ? Als elke goede NL'r
[...]
FOR THE HORDE!!!!
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat plaatje over een secret level gingMrOizo2005 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:02:
Kindvriendelijk versie van D3 komt er ook aan
[afbeelding]
NeuhVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:02:
Nog in Denial gezeten dan ? Als elke goede NL'r
[...]
Jeadenar ftwMrOizo2005 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:00:
[...]
Daarom was ik toen al naar Jaedenar gegaan
je weet zelluf
Verwijderd
Geloof dat het 'pinnacle of ponies' heetPausie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:02:
[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat plaatje over een secret level ging
Bloodscalp > Trollbane > JaedenarPensmaster-B schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:03:
van bloodscalp denial naar trollbane denial meegemaakt
je weet zelluf
en het begon allemaal met Ravenblood

Verwijderd
Dit dusafvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:06:
Dit topic is toch doelloos tot de key's vergeven zijn? Tenminste ik ga om 9 uur niets plaatsen maar alleen heel hard op de link in de TS drukken.
Dat willen we allemaal wel.RedHat schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:04:
Als ik vanavond een key kan bemachtigen ga ik samen met psychoclown gamen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nouja, hier verzamelen de mensen zich die mee doen met de contest zeg maar. Maar één keer een avondje slap ouwehoeren moet toch wel kunnen imho. Je hoeft het niet persé te lezen natuurlijk ook he.Kaasje123 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:05:
Oke serieus is er echt geen moderator om alle bullshit hier weg te halen? Waar gaat dit topic nog over?Gasten die net 1 dag een account hebben die dan uitgebreid geleerd worden hoe ze een foto moeten plaatsen en degene die het wel kunnen plaatsen de grootste rotzooi? Het is echt werkelijk niet te geloven. Ik dacht dat slowchat nog enigszins was toegestaan als uitzondering voor dit topic maar dit slaat alles.
Cloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:04:
[modbreak]Hoewel slowchat hier wel toegestaan is, wordt daadwerkelijk spammen jullie niet in dank afgenomen. Jullie zijn gewaarschuwd.[/modbreak]
Als het niet gewenst is komt er vanzelf wel een modje langsCloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:08:
[mbr]Dat is meteen ook de laatste keer dat ik dit soort troep opruim. De volgende keer kan men even iets anders doen tot ná de loting.[/mbr]
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 22-02-2012 19:08 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

er zijn nu 18.000 viewsTWeaKLeGeND schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:07:
Is het bekend hoe groot de kans is dat je wint?
er worden 140 keys uitgegeven
volgens de TS kleiner als voorgaande dagenTWeaKLeGeND schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:07:
Is het bekend hoe groot de kans is dat je wint?
Ik wil een beta key verdorrie
Alliance == pussies
Bloodscalp - Trollbane - Emeriss - Frostwhisper - en toen weer naar Bloodscalp
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
http://tinyurl.com/5sdar8p
Bedankt voor de bezem admin
Euh; nee dus. Gedraag je.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
God waarom is het zo leuk om te wachten en te hopen om een key te krijgen van iets waar je al jaren op wacht?.
Ik voel me als een klein kind die een cadeautje mag uitpakken.
Hoop echt dat ik vanavond wel meer geluk heb, mijn baas was gisteren nite zo blij dat ik een uur lang op mijn werk de tweakers.net pagina aan het refreshen was
nou nou gen boos gezichtje hoorlolgast schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:23:
Ik bedoelde in de vorm van posten in het algemeen
http://tinyurl.com/5sdar8p
Hopelijk komt die mail snel, en heb ik vanavond geen last van crashes zoals gisteravond

Voor de mensen die straks nog gaan meedoen aan de loterij, succes

Is het nou zo dat beta testen ook nog voordelen oplevert als de game daadwerkelijk uitkomt?
Ik snap dat het supervet is om dit spel te testen, maar ik kan me voorstellen dat er wel een tegenprestatie is?
nopeafvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:24:
![]()
Is het nou zo dat beta testen ook nog voordelen oplevert als de game daadwerkelijk uitkomt?
Ik snap dat het supervet is om dit spel te testen, maar ik kan me voorstellen dat er wel een tegenprestatie is?
YO! fucknuts! It's Probing time!
De tegenprestatie is eigenlijk dat je een voordeel hebt tov de niet beta-testers als de game uitkomt. Je hebt immers dan al een hoop gedaan/gezien en weet hoe het werkt. Je hebt er gratis mee kunnen spelen voordat het spel uitkomt, dat is toch een behoorlijke tegenprestatie?afvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:24:
![]()
De tegenprestatie is natuurlijk om alle andere in dit topic jaloers te maken.afvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:24:
![]()
=/
Gratis testers, zou willen dat er ook zulke topics waren voor software van mijn werk, nu worden er mensen voor betaaldFreakiebeakie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:24:
meestal geeft het meedoen met een beta geen voordeel, aacounts worden gedelete etc

edit:
Ben het eens dat het testen op zich al super cool is, maar vroeg het me af
[ Voor 11% gewijzigd door Afvalzak op 22-02-2012 19:26 ]
Hebben jullie geen enthousiaste klanten? Wij maken zakelijke software en hebben daarvoor klanten die graag willen Beta testen voor ons.afvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Gratis testers, zou willen dat er ook zulke topics waren voor software van mijn werk, nu worden er mensen voor betaald
Ja maar die mensen zullen niet in hun vrije tijd ook nog eens tot diep in de nacht met die software "spelen" als jullie deze ook daadwerkelijk op de markt brengen gok ikafvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:26:
[...]
Gratis testers, zou willen dat er ook zulke topics waren voor software van mijn werk, nu worden er mensen voor betaald
Daar zullen ze wel meer dan 140 mensen nodig hebben
Site heeft een beetje kuren maar is net 10 minuten in de lucht en wordt platgespamd, de sign-up blijft 48 uur open.
On topic: ben benieuwd hoe snel het vanavond zal gaan! 10 sec? 20?
ja van 10 mensen lolsilver12 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:27:
kans is toch wel heel klein 10 minuten even wat anders gedaan 85 nieuwe berichten.
Haha, nee wij hebben alleen saaie klantenPWM schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:27:
[...]
Hebben jullie geen enthousiaste klanten? Wij maken zakelijke software en hebben daarvoor klanten die graag willen Beta testen voor ons.
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
p.s.
Echt waar hoor!
Ja en het grappige is, straks om 10 voor 9 komen er 5 nieuwe berichten per 1 sec, Letterlijk!
ik speel het niet dus weet het niet zeker
Dat staat er om 21:01 ook nog wel, maar dan zijn die beta keys al weg.silver12 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:32:
Goh! ook toevallig ik hoor net dat Microsoft precies om 21:00 via hun site revolutionair nieuws bekend gaat maken.
p.s.
Echt waar hoor!
ow ja de SW beta, daar had ik ook een key voor, en net het weekend dat ik hem kon gebruiken lag ik doodziek op bed.... >.<Freakiebeakie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:33:
ja omdat ik in de starwars beta heb meegedaan kreeg ik de founder title geloof ik
ik speel het niet dus weet het niet zeker
Is het bekend hoeveel kans je maakt? Er zit een random factor in maar is er ook een procentuele kans bekend?
LET OP: Dit is geen kwestie van '100 keys beschikbaar 10.000 signups dus 1% kans' maar het is 'knopje drukken en dan een X kans hebben te winnen' en die knop is beschikbaar tot er 140 mensen gewonnen hebben.
Of die X dus bekend is? Als die kans KLEIN is kan het zelfs dat er over 3 dagen alsnog geen 140 keys weg zijn, dat lijken er een aantal niet te snappen.
[ Voor 14% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 22-02-2012 19:35 ]
O ja chit ik had het toch anders moeten formuleren. Nu trapt er natuurlijk niemand meer in.CabezaDelZorro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:33:
[...]
Dat staat er om 21:01 ook nog wel, maar dan zijn die beta keys al weg.
NopeTWeaKLeGeND schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:35:
Of die X dus bekend is?
Ja, maar niet bij ons "gewoon zwarte" users gok ik
En in WoT kreeg je een extra tankje als je in de closed beta had gezeten.Cpt.Bucket schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:30:
Ik denk dat het mogelijk is dat je een achievement, of iets dergelijks, krijgt als je mee gedaan hebt aan de beta, zoals je bijvoorbeeld in WAR de titel "worldshaper" kon unlocken als je aan de beta had meegedaan. Ik ben zelf een beetje een achievement hunter, dus als er zoiets komt, hoop ik niet dat ik de beta misloop
Een titel is wel erg leuk eigenlijk.
Mocht ik vanavond een key bemachtigen gaat ie naar psychoclown.
Ik heb overigens 10 jaar D2 gespeeld (Of langer al denk ik, rond 2000/2001 begonnen).
[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 22-02-2012 19:37 ]
zelf speel ik met een alienware aurora alx van 2 jaar geleden
juist.Rutger Mulder schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:37:
Ik zie het liefst dat de keys naar spelers gaan die ook echt D2 fan waren.
En niet naar mensen die zeggen : ik heb nog nooit diablo gespeeld maar ik hoop wel dat ik een key krijg
Maar achja iedereen krijgt gelijke kansen
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Good luck everybody
Je moet toch een tijdje lid zijn dacht ik gelezen te hebben?

Zo winnen ze natuurlijk geen nieuwe spelers.Rutger Mulder schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:37:
Ik zie het liefst dat de keys naar spelers gaan die ook echt D2 fan waren.
nopeVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:39:
moet je maandelijks betalen voor d3?
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
Ik speelde Diablo samen met een vriend van me, en dan bedoel ik ook echt samen, ene uur hij spelen en dan drukte ik op de 1-5 voor mana en health etc. en de andere keer ging ik en dan deed hij dat.Lanithro schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:38:
Mensen die het spel niet kennen horen het spel niet te krijgen. Ga eerst Diablo 1 en 2 maar spelen. Dan mag je pas enthausiast raken
Dat waren tijden

NopeVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:39:
moet je maandelijks betalen voor d3?
lolgast schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:41:
Als ik maar geen doelpunt van de champions league mis door die run op keys

Inderdaad, dilemma!lolgast schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:41:
Als ik maar geen doelpunt van de champions league mis door die run op keys
Ja, maar hoe willen ze dat doen?R.plas schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:38:
[...]
juist.
En niet naar mensen die zeggen : ik heb nog nooit diablo gespeeld maar ik hoop wel dat ik een key krijg
Maar achja iedereen krijgt gelijke kansen
je Diablo 1 + 2 serials in laten vullen
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Nog best een aardig plan.
Die van mij zitten nog in hun originele verpakking icm plastic
Verwijderd
Dit topic is gesloten.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.