Ga voor de zekerheid maar ff een alarm zetten.
Wel balen dat het tijdens carnaval is geweest
Over het algemeen verkoopt men de huid niet voor de beer geschoten is.Puc van S. schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:58:
[...]
De grote vraag is echter, wat doen jullie met die (minder dan 10?) overgebleven keys die dus evt niet uitgegeven zijn.
*Ik zie een account zonder avatar, check snel zijn registratie datum*Ienni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:09:
[...]
laat me raden...maandag account aangemaakt enkel voor diablo 3 beta keys?
Ik keek voordat ik lid hier was ook al jaren op tweakers..
Iedereen heeft toch evenveel kans, maakt toch geen ene reet meer uit
Als Carnaval voor een Diablo 3 key gaat, ben je die key niet waard
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Blizzard heeft er in totaal 100.000 beschikbaar gesteld
Haha of het er voor gaat weet ik niet,.... maar moet je wel helder genoeg zijn om te weten dat deze verloting begonnen was !! Dan was ik zeker even thuis gekomen...Pedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:11:
[...]
Als Carnaval voor een Diablo 3 key gaat, ben je die key niet waard
Dat doen ze doorgaans op de afdeling sales hier wel eens anderszeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:11:
[...]
Over het algemeen verkoopt men de huid niet voor de beer geschoten is.
Fixed.rubjo99 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:11:
[...]
*Ik zie een account zonder avatar, check snel zijn registratie datum*
Ik keek voordat ik lid hier was ook al jaren op tweakers..
Iedereen heeft toch evenveelweinig kans, maakt toch geen ene reet meer uit
Jaja heb nu hele dag vrij om me voor te bereiden dat er een kans is dat ik de key niet ga krijgen
Tsja inderdaad! Je kan best zeggen dat je een behoorlijke "lucky bitch" bent als je een key wint!
Inderdaad as woensdag, "In zak en as zitten" dat je de laatste kans gemist hebt.
As is wat er overblijft als je geen key krijgt?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Verwijderd
as is verbrande turfBjornE schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:16:
As is wat er overblijft als je geen key krijgt?
Wahahaha, heb al moeite genoeg om op de been te blijven,.... must have the key !!
Helaas heb je niks aan een beta key momenteel ! inlogproblemen al 4 dagen ! Het schijnt dat ze ermee bezig zijn maar het laat lang op zich wachten
Maar wordt er vanavond dan een nieuw topic geplaatst of moeten we hier een nieuw comment achter laten?
Ben op zich ook wel geinteresseert
Ook voor bestaande ?? Want ik zie toch wel wat filmpjes over patch 13 op youtube.
Verwijderd
Beetje jammer dat je als dagelijkse lezer van Tweakers (zonder deel te nemen aan het forum en dus zonder Tweakers account) wellicht niet mee kan dingen naar één van deze betakeys van Diablo. Toch maar net een account aangemaakt, niet geschoten is altijd mis denk ik maar zo
.
Verwijderd
Lees de eerste post, staat duidelijk in dat de link in de eerste post wordt gezet.InflatableMouse schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:17:
Maar wordt er vanavond dan een nieuw topic geplaatst of moeten we hier een nieuw comment achter laten?
90 ofzojeNno schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:15:
Hoeveel pagina's hadden jullie gister ??
Lees de OP eens nauwkeurig.InflatableMouse schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:17:

wel tweakers bezoeken maar geen account hebben.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:17:
Beetje jammer dat je als dagelijkse lezer van Tweakers (zonder deel te nemen aan het forum en dus zonder Tweakers account) wellicht niet mee kan dingen naar één van deze betakeys van Diablo. Toch maar net een account aangemaakt, niet geschoten is altijd mis denk ik maar zo.
biggest mistake EVAR!!!!
http://tinyurl.com/5sdar8p
Accounts die na middernacht vandaag zijn aangemaakt kunnen helaas niet meedingen dus het schot komt zoizo niet aan in deze zin.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:17:
Beetje jammer dat je als dagelijkse lezer van Tweakers (zonder deel te nemen aan het forum en dus zonder Tweakers account) wellicht niet mee kan dingen naar één van deze betakeys van Diablo. Toch maar net een account aangemaakt, niet geschoten is altijd mis denk ik maar zo.
Aww waarom zie ik dit topic nu pas? lol!
ach ik heb nog 1 kans
succes allemaal vanavond! ik kan niet wachten!
Kingdoms of amalur gaat maar even on-hold als ik een key win haha!
ach ik heb nog 1 kans
succes allemaal vanavond! ik kan niet wachten!
Kingdoms of amalur gaat maar even on-hold als ik een key win haha!
Onderschrift moet nooit zinvol zijn
Ik had ook wel verwacht dat de client downloaden sneller zou gaan nu er meer mensen keys krijgen (download nu rond 100 - 300 kb/s),
gaan we nu dik overheen, want gister was het forum 2 uur van te voren aangemaakt.
en nu ietsjes eerder
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Als ik gisteren heb geprobeerd een key te krijgen (die ik niet kreeg) kan ik het dan vanavond nogmaals proberen?
Verwijderd
sure geen probleemasaki schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:19:
Als ik gisteren heb geprobeerd een key te krijgen (die ik niet kreeg) kan ik het dan vanavond nogmaals proberen?
Jaasaki schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:19:
om kans te maken moet je ALT+F4 Enter drukken. een user number hebben onder de 300.000, 3 keer rond draaien op je stoel, en dan de eerste post nog een keer lezen
Wil ik ook wel weten,... zou mijn kansen vergrotenasaki schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:19:
Nog maar 14 pagina's? Stelt me toch teleur.
Croissant in hand, I was alone.
Ik heb er maar 4
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Ja, door de prototrollen mag er niet meer gespamt worden, dus komen er zowiezo minder posts binnen.(Lees: Prototrollen => mod-warnings met dreigementen van dat je wordt uitgesloten als je gaat spammen)
fixedPausie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:21:
in het de laatste uur eerste minuut gaat het snel het snelst
Dat is wat jij denkt
Croissant in hand, I was alone.
Dit heeft mij gisteren zeker geholpen! Al heb ik nog een rondje extra gedraaid voor de zekerheid!Pausie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:20:
om kans te maken moet je ALT+F4 Enter drukken. een user number hebben onder de 300.000, 3 keer rond draaien op je stoel, en dan de eerste post nog een keer lezen
Ik heb het nog verder gedaan.Amras schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:25:
[...]
Dit heeft mij gisteren zeker geholpen! Al heb ik nog een rondje extra gedraaid voor de zekerheid!
Ik heb zelfs nog op de baas zijn stoel gedraaid.....
DRIE KEER!!!!
Ienni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:27:
[...]
Ik heb het nog verder gedaan.
Ik heb zelfs nog op de baas zijn stoel gedraaid.....
DRIE KEER!!!!

met het downloaden van de client moet je x aantal keer switchen van peer to peer connection ( aan en uit vinken) om 1 of andere reden schiet de snelheid dan weer omhoog !
Verwijderd
http://meanwhileatmojang.ytmnd.com/Amras schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:25:
[...]
Dit heeft mij gisteren zeker geholpen! Al heb ik nog een rondje extra gedraaid voor de zekerheid!
Wat is daar erg aan?echtwaarisdatzo schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:23:
Gotverdomme zie t nu pas
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bon, ik hoop op meer geluk vandaag!
Hopen dat ik thuis ben tegen dan :-)
Hopen dat ik thuis ben tegen dan :-)
Verwijderd
Voor de laaste keys die overblijven zouden ze een challenge moeten maken die die-hard tweakers alleen kunnen ontcijferen.
Iets in de trend van op een random pagina een stuk van de key, en op een andere weer een stuk, etc. Dan moet je wel gaan lurken en gaan proberen, zo kom je bijna heel tweakers door!(Zowieso dat er dan een stukje bij de regels komt!)
Iets in de trend van op een random pagina een stuk van de key, en op een andere weer een stuk, etc. Dan moet je wel gaan lurken en gaan proberen, zo kom je bijna heel tweakers door!(Zowieso dat er dan een stukje bij de regels komt!)
Verwijderd
Iedereen zondigt wel eens tochIenni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:18:
[...]
wel tweakers bezoeken maar geen account hebben.
biggest mistake EVAR!!!!
*geeft stukje taart*Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:33:
[...]
Iedereen zondigt wel eens toch. Maar goed toch één lichtpuntje voor mij, ik hoor nu dan toch eindelijk ook bij de Tweakers Club!
WOOHOOOO
vieze stukjes worden altijd gestolen
Nou, ik denk niet dat we voor die ene of hooguit twee keys zoveel moeite gaan doen.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:33:
Voor de laaste keys die overblijven zouden ze een challenge moeten maken die die-hard tweakers alleen kunnen ontcijferen.
Held !!jayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:28:
met het downloaden van de client moet je x aantal keer switchen van peer to peer connection ( aan en uit vinken) om 1 of andere reden schiet de snelheid dan weer omhoog !
Heb nu in 1 x 8 mb/sec !!!!
Verwijderd
Jammerzeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:38:
[...]
Nou, ik denk niet dat we voor die ene of twee keys zoveel moeite gaan doen.
Zou wel leuk geweest zijn
@taart,
The cake is a lie.
Ben benieuwd of de stats hoger uitvallen dan gister:
http://tweakers.net/stats/
82.329 pageviews waarvan 24.207 op de frontpage zaten te refreshen, en 3108 in .plans
. Betekent dat nou dat bijna de helft van de tweakers niet kan lezen?
82.329 pageviews waarvan 24.207 op de frontpage zaten te refreshen, en 3108 in .plans
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Gelukkig heb ik de client al sinds september op mijn pc staan
Het enige wat ontbreekt is een Diablo 3 beta key!
Vandaag helemaal wakker, dus zal op de juiste plek op de link klikken
Het enige wat ontbreekt is een Diablo 3 beta key!
Vandaag helemaal wakker, dus zal op de juiste plek op de link klikken
Biersteker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:39:
82.329 pageviews waarvan 24.207 op de frontpage zaten te refreshen, en 3108 in .plans. Betekent dat nou dat bijna de helft van de tweakers niet kan lezen?
Uh ff wat anders, weet iemand een Youtube player ?? (aspect ratio is klote door eyefinity op 16:10)
Guilty!Biersteker schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:39:
82.329 pageviews waarvan 24.207 op de frontpage zaten te refreshen, en 3108 in .plans. Betekent dat nou dat bijna de helft van de tweakers niet kan lezen?

Nop, maar dit is ook niet het juiste draadjejeNno schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:41:
Uh ff wat anders, weet iemand een Youtube player ?? (aspect ratio is klote door eyefinity op 16:10)
Google VideojeNno schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:41:
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Even weg om eten te halen, ik kom terug...
Er zijn 147 nieuwe berichten geplaatst.
*facedesk*
*facedesk*
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
You don't know anythingIIsnickerII schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:45:
Even weg om eten te halen, ik kom terug...
*facedesk*

nee inderdaad, weer even bijlezen...
Ik begin een idee te krijgen waar dit heen gaat
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Zou de winkans ook een soort van "magic find" waarde mee krijgen, zoals je user number of het aantal berichten (per dag) op dat account?
[ Voor 8% gewijzigd door N1ks op 22-02-2012 14:49 ]
Vanaf 20:00 begint de madness gok ik zoIIsnickerII schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:46:
[...]
nee inderdaad, weer even bijlezen...
Ik begin een idee te krijgen waar dit heen gaat
147 is niets.
Gister in de laatste minuten kwam onder aan de pagina steeds 'Er zijn 147 nieuwe berichten' te staan. En als je het aanklikte, stond dat er gewoon weer tegen de tijd dat je naar beneden gescrolled was
Gister in de laatste minuten kwam onder aan de pagina steeds 'Er zijn 147 nieuwe berichten' te staan. En als je het aanklikte, stond dat er gewoon weer tegen de tijd dat je naar beneden gescrolled was
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
nee dat is niet te doen. Dat zijn dan vaste variabelen en is het allemaal niet random meer.N1ks schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:48:
Zou de winkans ook een soort van "magic find" waarde mee krijgen, zoals je user number of het aantal posts op dat account?
uhu, idd. Maar geef toe, het was wel flink gezelligCloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:49:
147 is niets.
meh laat nou maar zitten
[ Voor 182% gewijzigd door Ienni1983 op 22-02-2012 14:53 ]
Alleen de hoeveelheid geld die je naar zeef's persoonlijke bankrekening overgemaakt hebt, heeft invloed op de winkans. Al het andere doet er niet toe.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Hoe meer geld hoe kleiner de kansCloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:52:
Alleen de hoeveelheid geld die je naar zeef's persoonlijke bankrekening overgemaakt hebt, heeft invloed op de winkans. Al het andere doet er niet toe.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
lets spam haha.
Nu wil ik toch wel eens een betakey winnen hoor. Heb zin om die game te spelen. Nodig ik meteen een maat uit vanavond +) !
Nu wil ik toch wel eens een betakey winnen hoor. Heb zin om die game te spelen. Nodig ik meteen een maat uit vanavond +) !
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Spammen jullie ondertussen dit topic ff vol? Dan zie ik jullie om 20:55 weer!
komt goed!Ryuuketsu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:03:
Spammen jullie ondertussen dit topic ff vol? Dan zie ik jullie om 20:55 weer!
pff hoe meer je spamt des te meer je getrained bent om de f5 toets te abussen vanaaf
Verwijderd
Hehe, dan meld ik me direct paar dagen ziek.... :p;)alaintje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:02:
lets spam haha.
Jeuj als hij ban krijgt is dat toch weer 1 minder vanavond
Ik zie iemand zijn kansen slinken inderdaad.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Letten we even op heren en dames. Lol hebben en off-topic is goed, maar het is en blijft hier het Spielerij forum, niet de HK!
Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.