YO! fucknuts! It's Probing time!
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin!
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Helaasch!
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin
Als iemand hem toch niet wilt hebben, ik bied mij wel aan als slachtoffer
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Let op: nieuwe accounts zijn uitgesloten van deze actie, dus opnieuw registreren heeft geen zin!
Have fun en congratz voor de mensen die wel een key hebben!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
congrats aan de winnaars
Q9550, 4GB RAM, HD6870, Crucial m4 128GB
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
HOI.
[ Voor 28% gewijzigd door Hans1990 op 22-02-2012 21:01 ]
Maar helaas weer geen geluk.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Jammer dit feli naar de winnaars
Warhammer en PC games en lego
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
This is the Way.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
Geen key, kan nog even een sociaal leven hebben
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
MEH!
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit topic is gesloten.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.