Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Verwijderd
zelfde zijn dan net begonnen met raiden -,-Derr_Hans schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:49:
mmmmm zijn dan net bezig met raiden op WoW...
HM Progression, rond 20:59 vallen er doden en wordt er gevraagd waarom de tank dood ging..
Mijn antwoord zal zijn, was bezig met refreshen !!
Maarja, zal dit wel weer vergeten mij kennende of iets tussen komen zoals gister dat mijn baas vrolijk kwam praten of een project om 15:25 tot aan 15:36 >.>
Ach, wacht geduldig af ik ga in ieder geval proberen te refreshen tijdens raiden
Ben toch de RL en GM en Tank Healer dus kan makkelijk de schuld aan iemand anders geven
ach ja ik weet dat de RL ook van d3 houdt dus hij begrijp het wel;P
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 22-02-2012 11:58 ]
Dan zal ik nog steeds moeten refreshen op die zelfde laptop/tablet of mijn mobiel dus heb ik mijn ogen nog steeds gericht op het klikken van een Link ipv healing.IIsnickerII schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:50:
[...]
zet er dan gewoon een laptop, tablet of mobiel naast. Werkt prima :3
20:59 zal een minuut lang refreshen zijn tot de link er is, in een minuut kan een tank best 2keer dood gaan
Of ik time het mooi met een wipe om 20:57 en dan een "pee break" (lees:refresh break) inlassen
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Misschien handig om aan te vullen dat dit naast een beta test, ook maar een zeer beperkt stukje van het spel is.
Ergens tussen de eerste 5 en 10% van het gehele spel is beschikbaar in de beta
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
en dat mensen niet naar het d3 topic hoeven te komen om te melden dat het wel heel erg makkelijk is...heuveltje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:01:
Verder is het goed om te weten dat het hier een bètatest betreft. Verwacht dus geen volledig afgeronde game. Er kunnen fouten in zitten, de balans kan slecht zijn uitgewerkt en er je kunt onverwachte downtime of problemen met inloggen meemaken
Misschien handig om aan te vullen dat dit naast een beta test, ook maar een zeer beperkt stukje van het spel is.
Ergens tussen de 5 en 10% van het gehele spel is beschikbaar in de beta
Op dag één had ik pech, dag twee autofile en totaal te laat en vandaag dan nog maar eens hopen e.
Ik zou gewoon ALT-F4 of whatever doen. Begrijpen ze vast wel.Derr_Hans schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 11:49:
mmmmm zijn dan net bezig met raiden op WoW...
HM Progression, rond 20:59 vallen er doden en wordt er gevraagd waarom de tank dood ging..
Mijn antwoord zal zijn, was bezig met refreshen !!
Ach, wacht geduldig af ik ga in ieder geval proberen te refreshen tijdens raiden
Ben toch de RL en GM en Tank Healer dus kan makkelijk de schuld aan iemand anders geven
(en anders is het "sorry, D/C")
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
ik gok, en hoop toch wel minder dan 5 a 10%? sommige waren in 2 uur al klaar hoorde ik?heuveltje schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:01:
Verder is het goed om te weten dat het hier een bètatest betreft. Verwacht dus geen volledig afgeronde game. Er kunnen fouten in zitten, de balans kan slecht zijn uitgewerkt en er je kunt onverwachte downtime of problemen met inloggen meemaken
Ergens tussen de eerste 5 en 10% van het gehele spel is beschikbaar in de beta
Het was dacht ik 5/10% van de normal difficulty, waarna je natuurlijk bij de moeilijkere komt.mauro101 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:05:
[...]
ik gok, en hoop toch wel minder dan 5 a 10%? sommige waren in 2 uur al klaar hoorde ik?
http://tinyurl.com/5sdar8p
make me a lucky man!
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
ze hebben de winkans omlaag gedaan, in de hoop dat het dus iets langer dan 2 min duurt.
Laten we hopen dat het ook helpt
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Verwijderd
aan de ene kant hoop ik van niet, want die Beta Key gaat mijn vrije tijd om zeep helpen..
maar aan de andere kant hoop ik dat ik bij kan dragen aan de ontwikkeling van een awesome game.
Good luck, all!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
niets gemerkt van de 'hoge' winkans, ik heb nog niets gewonnenAxewi schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:11:
[...]
ze hebben de winkans omlaag gedaan, in de hoop dat het dus iets langer dan 2 min duurt.

Ah, thnx voor de info.Axewi schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:11:
[...]
Ik ben benieuwd.
true, maar goed, wat wil je met zoveel deelnemers en "maar" 140 keysMarvin- schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:12:
[...]
niets gemerkt van de 'hoge' winkans, ik heb nog niets gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
teveel mensen die alleen maar topic openen niks zeggen key snaggen en niet eens dankjewel zeggen ofzo
Verwijderd
captain jealousIenni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:
ikzelf vind dat je op zijn minst in deze topic dan een x aantal replies gemaakt moeten hebben voordat je er daadwerkelijk kans op maakt.
teveel mensen die alleen maar topic openen niks zeggen key snaggen en niet eens dankjewel zeggen ofzo
dan krijg je onnozele spam hier, gaat nu goed hoor.Ienni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:
ikzelf vind dat je op zijn minst in deze topic dan een x aantal replies gemaakt moeten hebben voordat je er daadwerkelijk kans op maakt.
Ik neem aan dat de link in de startpost komt
edit://
Achja lezen is ook een vak. staat gewoon in startpost zelf
[ Voor 28% gewijzigd door Xentor op 22-02-2012 12:17 ]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
dus je wil dat iedereen gaat spammen? mijn account komt uit 2005, ik vind dat iedereen die na 2006 een account heeft aangemaakt geen kans mag makenIenni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:
Neil
En je denkt dat een minimum spam post count ze er van afhoud om x maal hoi hier te posten?Ienni1983 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:
ik zeg minimaal 9 jaar oud!Neiltwo2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:16:
[...]
dus je wil dat iedereen gaat spammen? mijn account komt uit 2005, ik vind dat iedereen die na 2006 een account heeft aangemaakt geen kans mag maken
Als ze nou slim waren geweest, dan hadden we die keys gewoon voor de crew gehoudenNeiltwo2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:16:
[...]
dus je wil dat iedereen gaat spammen? mijn account komt uit 2005, ik vind dat iedereen die na 2006 een account heeft aangemaakt geen kans mag maken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hoe lang die game precies is weet niemand behalve blizzard, maar de beta is ergens tussen 1/3 en 1/6 van de eerste act, in de eerste fase. En er zijn 4 acts en 3 fases dus reken maar uitmauro101 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:05:
[...]
ik gok, en hoop toch wel minder dan 5 a 10%? sommige waren in 2 uur al klaar hoorde ik?
Daarnaast is er in diablo een groot verschil tussen het spel uitgespeeld hebben, en de eindbaas verslaan.
Veel itemzoeken id.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
VerdammtBtM909 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:17:
[...]
Als ze nou slim waren geweest, dan hadden we die keys gewoon voor de crew gehouden
de greetings,
Cmdr Jealous
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
+1HyperMan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:19:
Of misschien kunnen mensen die in dit topic een vraag stellen waarvan het antwoord gewoon in de startpost staat een 10x zo lage winstkans krijgen?
de greetings,
Cmdr Jealous
Fail To Read = Fail To Get Key
Woeeeeiiiiiii
wat zeg je nou????Marvin- schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:16:
[...]
dan krijg je onnozele spam hier, gaat nu goed hoor.
jij wilt zeggen dat er NOOIT onnozele spam is geplaatst?
roflol

Is er dan ook spam die niet onnozel is? Net als zinvol geweld .... (misschien bij een pot augurken open willen krijgen)Marvin- schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:16:
[...]
dan krijg je onnozele spam hier, gaat nu goed hoor.
May the force be with ... oh wacht das een ander spel
Dat heet in de volksmond een corrigerende tik.Bulls schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:23:
[...]
Is er dan ook spam die niet onnozel is? Net als zinvol geweld .... (misschien bij een pot augurken open willen krijgen)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
RTFP & GTFObAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:
Waar staat die link van de key of ben ik al te laat ?
blijkbaar is lezen ook echt heel moeilijk voor sommige mensen...bAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:

dat heet sarcasmePannekook schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:26:
[...]
blijkbaar is lezen ook echt heel moeilijk voor sommige mensen...
Dont feed the troll...Pannekook schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:26:
[...]
blijkbaar is lezen ook echt heel moeilijk voor sommige mensen...
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hoop je gelijk niet mee mag doen meerCthulhu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:
Hopelijk win ik er nog, ga ik hem lekker verkopen, haha!
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
MongolbAdmuTs schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:
Jij komt er ook een 2e halen?
nee vorige keren wastie genakt
Ooooh, dat ben ik zeker niet?Cthulhu schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:27:
Was een grapje, heb de key al beloofd aan een medetweaker, mocht ik winnen
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Je mag wel op mijn account spelen, als ik eindelijk eens kan inloggen

trolololol?JSellis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:29:
En daar gaan we weer...!
Shrimpieeee

Verwijderd
edit:
Nvm zie iets over 9 uur staan
[ Voor 45% gewijzigd door vali op 22-02-2012 12:38 ]
en eergisteren dan???Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:38:
Ik had gisteren pech. Hopelijk heb ik vandaag geluk.
)
veel geluk allemaal (maar net iets minder dan ik , hoop ik xD)
YO! fucknuts! It's Probing time!
Je daalt wel snel in prijs zeg, eerst was het €75 per key, nu nog maar €40. (5x€75=€375, niet €225, dat is 3x€75)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
PWM schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:48:
Degene die denkt die topic met een . een , of alleen een spatie te kunnen TVP-en, doet vanavond niet mee
idd gezellig zoals de afgelopen 2 dagen.zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:50:
[...]
[modbreak]In aanvulling daarop : slowchat ja, HK style posten : NEE! Ook dat is reden genoeg om de toegang tot GoT in te trekken tot in ieder geval 22:00 uur vanavond. Hou het gezellig![/modbreak]
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:38:
Ik had gisteren pech. Hopelijk heb ik vandaag geluk.

Je weet dat jij geen kans maakt?
0 Karma. Geregistreerd op 22 februari 2012.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
[ Voor 20% gewijzigd door mrsar op 22-02-2012 13:02 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Huh? Waar gaat dit nou dan om? Om mee te kunnen dingen moet je dus wel iets gepost hebben hier?zeef schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 12:50:
[...]
[modbreak]In aanvulling daarop : slowchat ja, HK style posten : NEE! Ook dat is reden genoeg om de toegang tot GoT in te trekken tot in ieder geval 22:00 uur vanavond. Hou het gezellig![/modbreak]
Gister ook al niet gewonnen, wil toch wel heel erg graag diablo 3 beta testen, lijkt me mooi
Neil
Volgens mij heeft deze meneer een discutabel punt!Pedr0 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:02:
Ben uiteindelijk wel benieuwd hoeveel unieke users dit topic heeft? Zou eigen ook alleen viewable moeten zijn voor registered users!
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Nee. Veel mensen posten een bericht om dit topic snel terug kunnen vinden.Neiltwo2 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:05:
[...]
Huh? Waar gaat dit nou dan om? Om mee te kunnen dingen moet je dus wel iets gepost hebben hier?
Gister ook al niet gewonnen, wil toch wel heel erg graag diablo 3 beta testen, lijkt me mooi
Maar als je dan enkel hoi of KEY post, dan kan je beter niets posten..
Overigens Mods, zijn er nog statistieken van gister te vinden?
Dit topic is gesloten.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.