Ben sinds twee dagen Ziggo Alles in 1 plus klant. Prima snelheid. Niets te zeuren. Ik wil alleen mijn Ubee evw3200 webinterface remote kunnen benaderen (dus niet alleen vanaf het LAN, want dat werkt gewoon). Ik heb op het Ziggo gebruikersforum 1 artikel gelezen, waarin gesteld wordt dat het niet kan. Zonder arrogant te willen zijn ben ik echter op zijn zachts gezegd niet onder de indruk van wat daar wordt geschreven. Ik dacht ik bel Ziggo om te vragen of het kan. Tig keer doorverbonden Van klanten service naar service plus en weer terug en weer terug......we kunnen u niet helpen. Is toch ongeloofelijk. Ik vraag alleen of ik de webinterface van mijn modem remote kan benaderen? Anyway, het lijkt erop dat ik een VPN tunnel kan opzetten naar de Ubee. Als dat lukt kan ik de VPN opzetten en via het adres van de LAN interface de webinterface benaderen. Nu heb ik beperkte kennis van VPN's en ik vraag met af of ik een RAS VPN client kan opzetten of alleen en PTP VPN. Kan iemand mij wat verder helpen op bovenstaande punten?